שתף קטע נבחר

שי הרשקוביץ' באשדוד, רועי ביטון ברחובות

כדוריד: חיזוק משמעותי לדרומיים, שחקן הפינה חוזר לשחק אחרי שהיה מושבת במשך שנה וחצי בעקבות קרע ברצועת הברך. מכבי ראשל"צ קרובה לדאבל בנוער

קבוצות ליגת העל ממשיכות להתחזק בפגרה. הפיבוט, שי הרשקוביץ', עזב לראשונה בקריירה את העיר ראשון לציון וחתם בהפועל אשדוד. הרשקוביץ', שגדל בהפועל ראשל"צ, הדהים את כולם כשחצה את הכביש בעונה שעברה למכבי ראשל"צ בעקבות יחסיו עם סער פרנקל, אבל הרומן החזיק שנה אחת בלבד.

 

דדי פרץ, ששיחק שלוש עונות באשדוד, עוזב את הקבוצה בעקבות הגעתו של הרשקוביץ'. באשדוד מנסים להשאיר את השוער הזר, טומיסלב סטויקוביץ'.

 

שי הרשקוביץ' במדי מכבי ראשל"צ (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שי הרשקוביץ' במדי מכבי ראשל"צ(צילום: אורן אהרוני)

רועי ביטון (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
רועי ביטון(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
 

 

שחקן הפינה, רועי ביטון, שלא שיחק בשנה וחצי האחרונות אחרי שקרע את רצועת הברך, חתם בעירוני רחובות. ביטון, תוצר מחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ, שיחק בעבר גם באשדוד, אך הפציעה שלו קרתה בדצמבר 2016 כשלבש את מדיה של ראשל"צ במשחק ליגה מול בני הרצליה.

 

קבוצת הנוער של מכבי ראשל"צ עלתה ל-0:1 בסדרת גמר הפלייאוף מול מ.כ חולון אחרי 32:33 דרמטי אמש (שלישי) בבית. אלון אוברמן הוביל את המנצחת עם 12 שערים, קסם עמיאל הוסיף 8. הצהובים יוכלו לזכות באליפות הנוער אם ינצחו בשלישי הבא בחולון. עוד קודם לכן, ביום שישי (14:15, זיסמן), תשחק ראשל"צ בגמר גביע המדינה נגד הפועל אשדוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי ראשון לציון
שי הרשקוביץ'
צילום: מכבי ראשון לציון
מומלצים