שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

הפנים האחרות של אלונה ברקת

לבעלים של הפועל באר שבע מגיעות כל המחמאות על ניהול המועדון. מצד שני, לא ייתכן שהיא תפתה שחקנים בסכומי עתק ואז – כשפחות מסתדר – תדרוש מהם להשתחרר בלי לקבל את מלוא שכרם. לעטוף שחקנים בכפפות של משי וללטף אותם רק כשהם מצליחים זאת לא חוכמה גדולה

הרבה סופרלטיבים ומחמאות מקבלת אלונה ברקת על ההתקדמות המטאורית של הפועל באר שבע בשנים האחרונות. עם עובדות ומספרים אי אפשר להתווכח: שלוש אליפויות ברצף והתבססות באירופה. אלו הולכים יד ביד ואולי אפילו מהווים תוצאה של מועדון המנוהל בצורה היררכית מסודרת, מחושבת ופרופורציונלית לממדי המועדון.

 

ברם אולם - מישהו צריך לתת את הדעת על היחס של המועדון כלפי שחקנים אותם רואים אלונה וברק בכר כ"טפילים" – אלו שהם רוצים להשליך מהסיפון של האונייה האדומה. אלונה היקרה - את לא יכולה לפתות שחקנים בסכומי עתק ולמשוך אותם מקבוצות בעלי עוצמות כלכליות פחותות משלך, וכשדברים פחות מסתדרים לדרוש מהם להשתחרר בלי לקבל את מלוא שכרם.

 

אלי אוחנה התאחדות לכדורגל (צילום: אורן אהרוני)
אלונה ברקת(צילום: אורן אהרוני)

 

אם הבאת את מיהאי קורהוט בחוזה של 200 אלף דולר לארבע שנים - תעמדי במילה שלך. באיזו זכות ומהיכן החוצפה לבקש ממנו לוותר על חוזהו תמורת פיצוי? לא רוצה אותו בקבוצה? אין בעיה - השלימי לו את שכרו היכן שיבחר לשחק.

 

החתמת את איסק קואנקה על חוזה של 500 אלף יורו, ולצערך ההר הוליד עכבר, אבל זה לא נותן לך את הזכות לאיים עליו, לפחות על פי הפרסומים, בישיבה ביציע רק בגלל שהוא לא מוכן לקחת את הפיצוי וללכת. אני באופן אישי מאוד מקווה שקואנקה לא יתפשר.

 

לעטוף שחקנים בכפפות של משי וללטף אותם כשהם מצליחים וסוחפים את הקבוצה זאת לא חוכמה גדולה.

לא מעוניינים באחד השחקנים שלכם? אוקיי, תקפיאו אותו ביציע, אך אין לכם כל זכות לפגוע בשכרו בסנט אחד!

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלונה ברקת
צילום: עוז מועלם
מומלצים