שתף קטע נבחר

בפעם הרביעית: גוש-זבולון אלופת המדינה בכדורמים

גברה 2:3 בתום דו־קרב פנדלים ארוך על מחזיקת הגביע אס"א ת"א בגומלין גמר הפלייאוף וקטעה לה רצף של ארבע אליפויות. המאמן גדי הדר: "בשבילי התואר הזה הוא רק בונוס"

500 אוהדים צפו אתמול (ג') בבריכה האולימפית בוינגייט בקבוצת הכדורמים של הפועל גוש-זבולון זוכה באליפות הרביעית בתולדותיה, כשגברה 2:3 בתום דו־קרב פנדלים ארוך על מחזיקת הגביע אס"א ת"א בגומלין גמר הפלייאוף וקטעה לה רצף של ארבע אליפויות.

 

גם גמר הגביע בין שתי היריבות הסתיים השנה בזריקות עונשין, אלא ששם ת"א ניצחה לאחר שזבולון הובילה כבר 0:5 במשחק עצמו. בשנה שעברה נפגשו שתי הקבוצות בסדרת האליפות ואס"א השלימה דאבל.

 

הפועל גוש זבולון כדורמים (צילום: באדיבות איגוד הכדורמים)
שחקני גוש-זבולון עם הצלחת(צילום: באדיבות איגוד הכדורמים)

 

לאחר שהמשחק הראשון בסדרה הנוכחית, של הטוב משניים, הסתיים בתיקו 3:3, נדרשה הכרעה. גוש-זבולון הוליכה לאורך כל ההתמודדות, ורק שתי דקות מסיום המועד החוקי הישוותה ת"א. מכיוון שאין הארכה ניגשו שתי הקבוצות לפנדלים, בקרב בו הוטלו לא פחות מ־16 זריקות בסך־הכל. בתום חמישה פנדלים נשמר התיקו ואז עברו הקבוצות לזרוק פנדל מול פנדל.

 

גדי הדר בן ה־38, מוותיקי השחקנים בישראל, שהחטיא את אחד הפנדלים בחמישייה הראשונה, כבש בהטלה השמינית לקבוצתו, כדי להעניק לקיבוצניקים מהצפון אליפות שמצטרפת לאלה של 2006, 2009 ו־2013.

 

הפועל גוש זבולון כדורמים (צילום: באדיבות איגוד הכדורמים)
יש אליפות(צילום: באדיבות איגוד הכדורמים)

 

הדר, שזכה באליפות עם שלוש קבוצות שונות כולל יריבתו הערב: "אחרי פנדל לא טוב לי החלטתי פשוט לזרוק חזק לאמצע. בשבילי התואר הזה הוא רק בונוס. הוא חשוב לי בעיקר עבור הצעירים כאן שעבדו קשה מאוד למען ההישג".

 

טל גרודמן, מאמן זבולון, שהעניק בעבר את גביע המדינה למועדון בפנדל אחרון כשחקן: "באנו מחוברים ומגובשים בזכות מחנה אימון באתונה לאחרונה. תכנית המשחק עבדה והפעם הגיע לנו לזכות בפנדלים".

 

בני לנג, מאמן אס"א: "לא שיחקנו מספיק טוב ופנדלים זה משהו שתלוי בגורם מלמעלה. מזל טוב לגוש".

 

גמר הפלייאוף, גומלין: הפועל גוש־זבולון - אס"א ת"א 8:8 (3:3, 4:5, 6:7); 2:3 לגוש־זבולון בפנדלים. לגוש: גדי הדר, תומר שמויזמן ו־נמניה פטקוביץ 2 כ"א, אור קרן ו־ארז גוברין 1 כ"א. לאס"א: יהל מורוביץ־להב 3, עומרי פולצק ו־יריב זוננשטרן 2 כ"א, ניתאי כהן 1. שפטו סרגיי נאומוב (רוסיה) ו־מתן שוורץ, צמד ששפט בשבוע שעבר במשחק על המקום השלישי בליגת האלופות האירופית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות איגוד הכדורמים
שחקני גוש-זבולון
צילום: באדיבות איגוד הכדורמים
מומלצים