שתף קטע נבחר

שונית סטרוגו: "אם ניכנס לעשירייה הראשונה זה יהיה הישג ענק"

נבחרת הנשים בכדורמים מתוכננת להופעה ההיסטורית באליפות אירופה שתחל ב-14 ביולי והקפטנית כבר מסמנת מטרות. המאמן, דימיטריוס מברוטס: "מקווה שזאת רק ההתחלה של בניית נבחרת ברמה עולמית"

ההופעה ההיסטורית של נבחרת הנשים בכדורמים באליפות אירופה הולכת ומתקרבת. היום (שלישי) נערכה מסיבת עיתונאים, לקראת היציאה לטורניר שיחל בברצלונה ב-14 ביולי.

 

הנבחרת תפתח את הטורניר מול איטליה ביום המשחקים הראשון (14:00). למחרת תשחק מול הולנד (22:00), ולאחר מכן תתמודד מול שאר היריבות בבית: צרפת, יוון וקרואטיה, כאשר ארבע הראשונות בבית יעלו לשלב הבא. הקבוצה במקום החמישי תתמודד על המקום התשיעי הסופי, ומי שתסיים במקום השישי והאחרון תתמודד על המקום ה-11 והלפני אחרון בטורניר.


נבחרת ישראל כדורמים נשים אליפות אירופה (צילום: אורן אהרוני)
המטרב הבאה: האולימפיאדה ב-2024(צילום: אורן אהרוני)

 

הבשורה הגדולה שיצאה ממסיבת העיתונאים, נוגעת לעולה החדשה, מקנזי מונה, שתקבל תעודת זהות ממשרד הפנים ותוכל להצטרף לנבחרת.

רויטל כהן גלוסקא, יו"ר איגוד הכדורמים: "כבר בפתיחה נפגוש את אחת מהנבחרות הטובות בעולם. עשינו קפיצת מדרגה בשנים האחרונות והבאנו צוות מחו"ל, אנחנו הולכים להילחם כדי לשפר את המיקום שלנו ולנסות להתברג כמה שיותר גבוה".

 

המאמן הלאומי, היווני דימיטריוס מברוטס: "עשינו דבר היסטורי עבור הכדורמים הישראלי. אני מקווה שזאת רק ההתחלה של בניית נבחרת ברמה עולמית". שונית סטרוגו, קפטנית הנבחרת סיפרה: "אני שמחה ומתרגשת להגיע למעמד הזה. עשינו הישג יפה בהעפלה לאליפות אירופה. נילחם ויהיה הישג ענק אם ניכנס לעשירייה הראשונה. אנחנו עובדות קשה עם כל התמיכה מסביב".

 

נבחרת ישראל כדורמים נשים אליפות אירופה (צילום: אורן אהרוני)
"נילחם כדי לשפר את המיקום שלנו" כהן גלוסקא(צילום: אורן אהרוני)

 

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "אין צל של ספק שזה אירוע מרגש והיסטורי. צריך לזכור את ההתחלה כשהוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי הפכו את הענף למועדף. אמנם רבים הרימו גבה, אבל ראינו את פוטנציאל הגבוה. יש עוד הרבה מה לעשות, כשצריך לזכור שזו תהיה אחת הנבחרות הצעירות באליפות. מקווים שנצליח להתברג במקום התשיעי או העשירי".

 

דני אורן, מנהל היחידה לספורט הישגי: "ספורט זה לא תוכנית ריאליטי ולוקח לפעמים 12 שנה כשבונים מחדש. יש פה באליפות שש נבחרות שהן מעל כולם. צריך לזכור שזה ענף הכדור היחידי שעלה השנה לאליפות אירופה. לא משנה מה תעשו, המטרה שלנו הרבה יותר רחוקה: להגיע למשחקים האולימפיים ב-2024".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שונית סטרוגו ומקנזי מונה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים