שתף קטע נבחר

סנפורד: "2017 הייתה קטסטרופה בשבילי"

האתלט דיבר בפתיחות על התקופה הקשה שעברה עליו. אליפות ישראל תחל ביום רביעי ותימשך יומיים. קרב מסקרן בין אולגה לנסקי לדיאנה ויסמן ב-100 מטרים

איגוד האתלטיקה ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת אליפות ישראל ה-82, שתעמוד בסימן "השנה יוצאים מהסלון". האליפות תפתח ביום רביעי ותיערך במשך יומיים באצטדיון בהדר יוסף.

 

אורחת הכבוד, שגם תיקח חלק בתחרויות, תהיה האתלטית המעוטרת בכל הזמנים, אליסון פליקס, שתתחרה בריצה ל-200 מטרים ובשליחות 100X4 מטרים.

 

פליקס. האטרקציה של האליפות (צילום: AP) (צילום: AP)
פליקס. האטרקציה של האליפות(צילום: AP)

 

מי שאחראיים להגעתה של פליקס הם האתלטית מאיה אביעזר ממכבי תל אביב, יחד עם אביה. בתחרות ייקחו חלק שתי רצות אמריקניות נוספות.

 

הריצה ל-100 מטרים מסתמנת כמעניינת ביותר באליפות בגזרה המקומית, כאשר אולגה לנסקי ודיאנה וייסמן יתחרו על התואר - האישה המהירה בישראל. חנה מיננקו תשתתף בקפיצה המשולשת, דונלד סנפורד ב-400 מטרים ומרגריטה דורוז'ון בהטלת הכידון.

 

ויסמן. תוכתר לאישה המהירה בישראל? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ויסמן. תוכתר לאישה המהירה בישראל?(צילום: ראובן שוורץ)

 

יו"ר האיגוד עמי ברן, אמר במסע"ת: "אנחנו מצפים השנה שתהיה אליפות מדהימה, עם שדרוג של האתלטים הזרים, וגם האתלטים הישראלים הכינו את עצמם לאחד מפסגות העונה. שיא נוסף יהיה כמובן גם באליפות אירופה הקיץ בברלין". עוד אמר ברן: "מגיעים הפעם מספר שיא של 30 אתלטים מחו"ל. זה יעזור לנו גם למשוך את האתלטים הישראלים להשיג קריטריונים לתחרויות הבינלאומיות".

 

דונלד סנפוד, סיפר: "אני מרגיש טוב. 2017 הייתה קטסטרופה בשבילי. אני רץ גם 200 ומקווה שיהיה טוב. הכל בראש שלי". חנה מיננקו, הוסיפה: "עשיתי שינוי השנה. החלפתי מאמן. קפיצה משולשת זה מקצוע מאוד קשה, מקצוע מאוד טכני, אבל עכשיו אני יותר מהירה ויותר חזקה. אני צריכה להתחרות כמה שיותר. יש לי מספיק ניסיון".

 

משתתפי אליפות ישראל (צילום: אורן אהרוני)
סנפורד, מיננקו והכוכבים הישראלים(צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דונלד סנפורד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים