שתף קטע נבחר

טור דה פראנס: פטר סאגאן לובש את החולצה הצהובה

הסלובקי בן ה-28 מקבוצת Bora-Hansgrohe ניצח בקטע השני של מרוץ האופניים היוקרתי, עם תוצאה של 4:06.37 שעות בסיום 182.5 הקילומטרים. שש תאונות התרחשו במהלך היום

לאחר יום הפתיחה הדרמטי בטור דה פראנס, מי שחשב שהקטע השני יהיה קל יותר קיבל יום דרמטי לא פחות, שבסיומו ניצח פטר סאגאן. הסלובקי בן ה-28, אלוף העולם באופני כביש השייך לקבוצת Bora-Hansgrohe, חצה ראשון את קו הסיום בקטע שנפתח במוירון-סן-ז'רמן ונמשך עד לה רוש סור-יון לאורך 182.5 ק"מ, בזמן של 4:06.37 שעות.

 


 

 

סאגאן ניצל תאונה של פרננדו גאביריה, שניצח את קטע הפתיחה, והשתלט על החולצה הצהובה. במהלך היום אירעו לא פחות משש תאונות, כולל התנגשות בקילומטר האחרון בין מספר רוכבים בתאונת שרשרת, שבמסגרתה הם נתקלו בגדר הבטיחות.

 

פטר סאגאן לובש את החולצה הצהובה בסוף הקטע השני (צילום: AP)
פטר סאגאן בחולצה הצהובה בסוף הקטע השני(צילום: AP)

המנצח סיפר בסיום: "אני שמח מאוד על היום, רוצה להודות לצוות שלי. בסיום ציפיתי למשהו הרבה יותר קל, אבל היו יותר מדי עליות וירידות. אמרתי לעצמי, כמה שיותר מוקדם לפרוץ היום יהיה לי יותר טוב. אני שמח מאוד ללבוש את החולצה הצהובה, ומקווה שזה לא יהיה רק ליום אחד".

 

מחר, ביום השלישי של המרוץ המפרך, יתקיים קטע קבוצתי נגד השעון של 35.5 קילומטר בלבד, שייצא לדרך משולה. קבוצת סקיי בראשותו של כריס פרום, ששרד את היום בלי נפילות, תנסה לתפוס שם את ההובלה.

 

טור דה פראנס צופים (צילום: AFP)
צופים בטור דה פראנס(צילום: AFP)

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים