שתף קטע נבחר

כדוריד: נבחרת העתודה זכתה בטורניר באיטליה

רגע לפני אליפות אירופה: ניצחה 24:31 את הנבחרת המארחת. אלון אוברמן בלט עם 8 שערים. המאמן, אלכסנדר ברקוביץ: "אנחנו מרוצים"

נבחרת העתודה בכדוריד השלימה אמש (ראשון) את ההכנות לאליפות אירופה עד גיל 20 שתחל ב-19 ביולי עם ניצחון 24:31 על איטליה וזכייה בטורניר מרובע שנערך בארץ המגף.

 


 

 

הבקיעו לישראל: אלון אוברמן 8, איתי סורקיס 5, תומר בודנהיימר ועידו פלח 4, אביעד בן זימן 3, אופיר כהן ושון סלס ודניאל צרפתי 2 כ"א, ליאור גורמן 1. בשער עמדו יהב שמיר ועוז יצחק.

 

נבחרת העתודה כדוריד עתודה (צילום: איגוד הכדוריד)
נבחרת העתודה עם הגביע(צילום: איגוד הכדוריד)

 

הנבחרת השלימה שלושה משחקי הכנה בשלושה ימים. את הראשון סיימה בתיקו 27:27, בשני הביסה 22:36 את פינלנד ובשלישי כאמור ניצחה את איטליה.

 

המאמן אלכסנדר ברקוביץ סיכם: "הייתה לנו שיחה אחרי המשחק מול יוון, ואמרתי לשחקנים 'שאם נשחק ככה - אין לנו שום סיכוי באליפות'. הלילה אני יכול להגיד, שאם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה, בהחלט יש לנו צ'אנס להתברג בין ה-14 הראשונות באליפות ולהשיג כרטיס לאליפות עולם. אנחנו ננחת מחר בישראל, ננוח קצת, נקיים משחק אימון מול הסגל השני של העתודה, וב-17 בחודש נצא לסלובניה. עד אז נעבוד בעיקר בפן הטקטי, נתקן טעויות ונתכונן ליריבות שמצפות לנו באליפות. אנחנו מתרגשים, ומבטיחים שנעשה את הטוב ביותר שאנחנו יכולים כדי לשמח את כולם".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדוריד
נבחרת העתודה
צילום: איגוד הכדוריד
מומלצים