שתף קטע נבחר

אליפות העולם בסיף: וורונוב והכט בשלב הבא

שני הסייפים העפילו לשלב 64 האחרונים שיתקיים ביום ראשון בתחרות המתקיימת בסין בהשתתפות 2000 ספורטאים מ-100 מדינות, 11 מתוכם מישראל

היום (חמישי) יצאה לדרך אליפות העולם בסיף בוושי שבסין. 200 ספורטאים מ-100 מדינות יישתתפו בתחרות, בהם 11 סייפים במשלחת הישראלית.

 

קונסטנטין וורונוב פתח את התחרות בהצלחה בדגם החרב, כשהשיג שלושה ניצחונות על יריבים מבריטניה, סינגפור וגיאורגיה. בהמשך הוא הפסיד פעמיים לאוקראיני ואמריקאי, אך עבר לשלב 128 האחרונים, שם ניצח מתמודד מהונג קונג 10:15.

 

הסייפת דר הכט (צילום: אוגוסטו ביצי)
דר הכט. הישג יפה, תקווה להמשיך להתקדם ביום ראשון(צילום: אוגוסטו ביצי)

 

ביום ראשון יתקיים שלב 64 האחרונים, שם יפגוש וורונוב את האמריקאי דריל הומר, מדליסט הכסף מאולימפיאדת ריו 2016 וסגן אלוף העולם ב-2015 - משוכה גבוהה בהחלט.

 

גם בתחרות הדקר לנשים הייתה לנבחרת הצלחה, כשדר הכט עשתה מסלול מאוד דומה: היא עברה בהצלחה את שלב הבתים אחרי ניצחונות על יריבות מגרמניה, סינגפור, תאילנד ופראגוואי, הפסידה למתחרות מרוסיה וסין ובשלב 128 האחרונות ניצחה יריבה לטבית בתוצאה 12:15. ביום ראשון היא תפגוש את גון ז'ואן הו המקומית בשלב 64 האחרונות. יאנה בוטיבניק סיימה את התחרות במקום ה-70 וניקול גברילקו סיימה 81 מתוך 116 מתחרות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוגוסטו ביצי
דר הכט
צילום: אוגוסטו ביצי
מומלצים