שתף קטע נבחר

סיוף: מיקום שיא לעידו הרפה באליפות העולם

הופעה מצוינת לסייפים הישראלים באליפות הנערכת בסין: אלוף ישראל סיים במקום ה-12 ורשם את ההישג הטוב בקריירה, יובל פרייליך דורג במקום ה-14

הישג גדול לסייפי הדקר עידו הרפה ויובל פרייליך באליפות העולם הנערכת בוושי שבסין. הרפה, אלוף ישראל, דורג במקום ה-12 מתוך 170 מתחרים, ובכך שיפר בשני מקומות את הישג השיא בקריירה. פרייליך סיים במקום ה-14 הכללי.

 

הרפה עבר בהצלחה את שלב הבתים ואת שלב הנוקאאוט הראשון, והמשיך ביכולת הנהדרת כשפגש בשלב 64 האחרונים את תריסטן טולין ההולנדי וניצח אותו בתום קרב צמוד 11:12. בשלב הבא הוא פגש את אלברו איבנז הספרדי הצעיר, שסיים שלישי במוקדמות אבל מדורג 91 בעולם. הישראלי לא התקשה וניצח 9:15 כדי לעבור לסיבוב הבא, שם המתין לו דמיטרי אלקנין הקזחי. הרפה הפסיד 15:14, אבל שיפר את הישג השיא שקבע ב-2009 כשהיה בן 17.

עידו הרפה. הישג לסייפים הישראלים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עידו הרפה. הישג לסייפים הישראלים(צילום: אורן אהרוני)

 

גם יובל פרייליך רשם אליפות מוצלחת. הוא התחיל את הדרך שלו בשלב 128 האחרונים, שם המתין לו בפלו נונז הצ'כי שאותו ניצח 7:15. היריב הבא היה קזושי מינובי היפני, שם בתום קרב צמוד והגנתי ניצח הישראלי 3:4. פרייליך המשיך ל-32 האחרונים, אז פגש את מנואל ברוגס הספרדי לקרב שנגמר בתוצאה 11:15 ושלח אותו להתמודד בין 16 האחרונים בעולם מול בנג'מין סטפן השווייצרי. פרייליך הפסיד 15:10 וסיים כאמור במקום ה-14 באליפות. 

 

גרגורי בסקין עבר לשלב 32 האחרונים לאחר שרונן גוסטין הצרפתי פרש בגלל פציעה, אך בקרב הבא המתין לו צרפתי נוסף, יוניק בורל, שניצח אותו על חודו של "טו" אחד עם 14:15 - מה שהביא את בסקין לסיים במקום ה-25 בעולם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עידו הרפה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים