שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

הפדיחה של ברק בכר

עד לאמצע השבוע הנוכחי, הוא היה אחד המאמנים המוכשרים והמבטיחים בכדורגל הישראלי, אבל הבחירה בשוער היווני מחייבת שקילת האופציה שאולי גם הוא לא ממש כזה

הכדורגל העולמי מלא בכסף ושחיתויות, סוכנים ונחשים, ספינים ושקרים. כשאני דן את ברק בכר לכף זכות ולא חושד לרגע במניעיו, אני חושב שזאת הסיבה שהוא הביא מתחזה בתור שוער. עבדו עליו, עשו עליו מספר, דחפו לו לבנת אקרשטיין בתור מטיל זהב. וכשזה המצב, מה זה אומר לגבי יכולותיו המקצועיות של האיש? נכון שהוא הוציא את הקבוצה מהמדבר לשיאים שלא חלמה עליהם, אבל כשהוא לא יודע לזהות שוער גרוע, צריך לבחון את הכל מחדש.

 

אם יש לך שף צמרת שלא יודע לחתוך בצל לקוביות, מה תחשוב? אתה מתפתה לחשוב שאולי המקטרגים והצקצקנים צודקים, כדורגל הוא באמת משחק סופר מקרי, שלמאמן יש אפס השפעה והוא תלוי לחלוטין בשחקניו. כדי לבחור אותם צריך אותו, ובכר עשה את הבחירה המושכלת שלו.

 

יאניס אנסטיס מאוכזב (צילום: pixsell)
יאניס אנסטיס מאוכזב(צילום: pixsell)

 

גילוי נאות: לא צפיתי במשחק. כבר שנים שאני רק מציץ במשחקי כדורגל שרצים ברקע ועוסק בדברים אחרים. הייתי בטוח שייגמר תיקו 0:0 או 1:1 וההכרעה תעבור הביתה. לכן, כשראיתי פיגור 2:0, חשבתי שהורחק שחקן או נשרק איזה פנדל. וזה הופך לשלוש, וארבע, ואתה שומע מלמול על השוער. ואז מגיעים ההילוכים החוזרים ואתה מקבל סטירות לפנים, אלוהים, בשביל זה ויתרנו על שוער טוב כמו חיימוב? מה הייתה הבעיה איתו? איזה נזק הוא גרם? הוא על גג העולם עכשיו, הסמארטפון מתפוצץ מהודעות, מגיע לו בגלל העוול שנעשה לו.

 

לא אהבתי את התגובה של בכר שאמר כי מדובר במשבר. אין משברים בגלל משחק אחד. הוא כמובן יסיט את האש מהשוער עד כמה שניתן כדי לא להוציא רע את עצמו, אבל זה לא יעזור כי לכולם יש עיניים. אני רק מקווה שלטובת הקבוצה הוא יהיה ישר מספיק כדי לא למשוך את השידוך האיום הזה יותר מדי. אז נכון שהוא בגובה של 2 מטר, זה לא אומר שהוא שוער. הוא כבד, גמלוני, הודף כדורים לאמצע, לא יוצא ברחבת 5ה-, אסון ספורטיבי מה שהיה כאן, מחדל שידובר עליו עוד שנים ארוכות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים