שתף קטע נבחר

אחרי 17 שנים: חן פומרנץ חזר לרמת השרון

כדוריד: המרכז בן ה-34 שב למועדון בו גדל. העירייה נעתרה לבקשת הקבוצה והגדילה את הסיוע הכספי על מנת להחתימו. פומרנץ: "נרגש להתחרות עבור העיר שלי"

אחרי עונה שלמה ללא כדוריד, חן פומרנץ (34, 1.88 מ') חתם היום (חמישי) במועדון בו גדל, א.ס רמת השרון. המרכז הישראלי למעשה לא שיחק ברמה"ש כ-17 שנים.

 

יש לציין כי הצדדים היו במשא ומתן כבר תקופה ארוכה, וגם בעונה שעברה נערכו שיחות, אך דרישותיו הכלכליות של פומרנץ היו גבוהות מדי לרמה"ש. על מנת להחתימו, קיבלה הקבוצה סיוע נוסף מהעירייה, שבכל מקרה תומכת במועדון במעל מיליון שקלים בשנה.

 

חן פומרנץ מוצג ברמת השרון (צילום: א.ס רמת השרון)
חוזר הביתה. פומרנץ(צילום: א.ס רמת השרון)

 

"אני מאוד מאמין בפרויקט אשר נבנה ברמת השרון, שילוב של צעירים ובוגרים, שחקנים מקומיים וזרים אשר רוצים להגיע להישגים", אמר פומרנץ. "אני נרגש לחזור להתחרות עבור העיר בה נולדתי וגדלתי ומקווה לעזור לה להגיע להישגים ספורטיביים וקהילתיים".

 

יו"ר רמה"ש, אבי כחלון, היה נרגש: "חלומות אכן מתגשמים. היום הגשמתי חלום בעזרתם של ראש העיר גרובר, סגנו קורצקי וחבר ההנהלה רועי לוסטרניק, והצלחנו להחזיר את חן לאחר 17 שנים. אני בטוח שחן יעזור לנו ולעיר רמת השרון להגשים עוד חלום וזה זכייה בתואר ולשם כך אנחנו משקיעים רבות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: א.ס רמת השרון
חן פומרנץ
צילום: א.ס רמת השרון
מומלצים