שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

אל תמהרו להספיד את הפועל באר־שבע

נכון, האלופה הישראלית כבר לא תעלה שלב במוקדמות הצ'מפיונס וכנראה שהיא גם עשתה טעות עם השוער היווני, אבל ברק בכר כבר הוכיח שהוא יודע לצאת ממשברים. באר שבע רק תצא מחוזקת מכל הסיפור

אתחיל בגילוי נאות שמחולק לכמה חלקים: קודם כל אני נשוי לבאר שבעית ארגנטינאית, ככה שאין לי יותר מדי בחירה בקבוצה אותה אני אוהד, אך עדיין מאמין שאני יכול לתת ביקורת אמיתית ונטולת העדפות. החלק השני של הגילוי נאות הוא שאני לומד היסטוריה ולכן אני זוכר והמון.

 

ועכשיו לתכלס: נכון, באר שבע חטפה 5:0, הושפלה, התרסקה ועוד שאר תיאורים שיכולים להתאים למשחק האיימים של השוער היווני. ההגנה הלא מתואמת וברק בכר שעל פי רוב הפרשנים קפא במקום.

 

יאניס אנסטיס מאוכזב (צילום: pixsell)
יאניס אנסטיס מאוכזב(צילום: pixsell)

 

זוכרים שאמרתי שאני זוכר? אז הנה מה שאני מאוד זוכר. בשנתיים הקודמות הפועל באר שבע גם הפסידה בצורה מאוד "משכנעת" במחזורי הפתיחה: לפני שנתיים זה היה למכבי חיפה של רנה מולנסטיין והכותרות למחרת היו בהתאם, "בית הספר של מולנסטיין לבכר", "לבאר שבע לא הייתה תשובה למכבי חיפה", ועוד ועוד, אבל כולנו יודעים מה נגמר עם שתי הקבוצות האלו, נכון? מולנסטיין לא סיים את העונה, מכבי חיפה בקושי הגיעה לפלייאוף העליון, ובאר שבע ובכר לקחו אליפות שנייה ברציפות עם ניצחון על מכבי תל אביב.

 

שנה לאחר מכן שוב אותה מכבי חיפה. כמעט כל השחקנים בירוק הוחלפו, וגם הפעם הירוקים ניצחו עם המאמן החדש גיא לוזון. הכותרות והתגובות בפייסבוק לא איחרו לבוא, אך גם כאן התוצאה הסופית לא הייתה שונה. לוזון לא סיים את העונה ומכבי חיפה לא עלתה אפילו לפלייאוף העליון. ובאר שבע? שוב לקחה אליפות, שלישית ברצף, וגם פה בפער משכנע.

 

אז מה אני רוצה לומר בעצם? נכון, באר שבע ככל הנראה לא תעלה שלב בליגת האלופות. נכון, היא גם כנראה עשתה טעות עם השוער היווני, אבל אל תחשבו לרגע שזהו סוף העונה שלה ובום הכל מתרסק, כי זה כנראה רק ידרבן אותה לאור אירועי העבר. אני לא אומר שבאר שבע תיקח אליפות, את זה נראה במהלך העונה. אני רק אומר חכו עם הגרזנים, הכל מוקדם כי הפועל באר שבע וברק בכר הרוויחו ביושר את הספק של כולנו. הם הוכיחו לנו אינספור פעמים שהם יודעים להפריד ולפרק משברים ובסוף גם לתת לנו תצוגות כדורגל מהרכבים משניים ומאולתרים.

 

אז פשוט תעבדו עם הזיכרון ותנו להם את הקרדיט שהם עבדו עליו כל כך קשה בשלוש השנים האחרונות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים