שתף קטע נבחר

אחרי התקיפה: קונור מגרגור חתם על עסקת טיעון

האירי שניפץ שמשת אוטובוס של לוחמים הודה באשמה, לא יישב בכלא ויעשה עבודות שירות. "אני רוצה להודות לתובע ולשופט שהעניקו לי את האפשרות להמשיך הלאה", אמר

לוחם ה-UFC קונור מגרגור הודה היום (חמישי) בסעיף בודד של תקיפה בעקבות האירועים האלימים בהם היה מעורב בחודש אפריל. האירי, שתקף אוטובוס של לוחמים וניפץ את שמשתו, חתם על עסקת טיעון שבמסגרתה לא יישב בכלא ולא ייפתח נגדו תיק פלילי.

 

עם זאת, על מגרגור (30) נגזרו חמישה ימי עבודות שירות ופיצוי מלא על הנזק שגרם. כמו כן, הוא חוייב להשתתף בסדנה לניהול כעסים. "אני רוצה להודות לתובע ולשופט שהעניקו לי את האפשרות להמשיך הלאה", אמר מגרגור מחוץ לכותלי בית המשפט. "אני רוצה להגיד לחבריי, למשפחתי ולאוהדיי - תודה לכם על התמיכה".

 

קונור מגרגור (צילום: AP)
יצא בזול. קונור מגרגור(צילום: AP)

 

לפני שחתם על עסקת הטיעון עמדו נגד מגרגור 12 סעיפים בעקבות התקרית שיכולים היו לשלוח אותו לכלא לתקופה של עד שבע שנים. העונש המינימלי שמגרגור קיבל עשוי לסלול את חזרתו של האלוף לשעבר לאוקטגון עד סוף השנה.

 

הקרב הפוטנציאלי עבור האירי (מאזן 3:21) הוא נגד האלוף במשקל קל, חביב נורמגומדוב (0:26) שהיה על האוטובוס שהותקף על ידי מגרגור. האירי לא נלחם ב-UFC מאז נובמבר 2016, כאשר הביס את אדי אלבארס במדיסון סקוור גארדן. באוגוסט האחרון הוא הפסיד לפלויד מייוות'ר בזירת האיגרוף בקרב סופר-מתוקשר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים