שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

חבר מביא חבר, הגרסה האוסטרית

עצוב לחשוב שנבחרת לאומית שאיבדה את מעמדה בציבור הולכת ומתרחקת מהישגים ומייצוג לאומי אמיתי של ישראל

הבחירה באנדראס הרצוג, מי שהיה שחקן נבחרת אוסטריה בעבר, למאמן נבחרת ישראל בכדורגל, מעידה לכאורה על תפיסת מציאות מעוותת בקרב הקבוצה השולטת כבר שנים בהתאחדות לכדורגל.

 

בפוליטיקה ידוע שאם צד אחד מעוניין במועמד מסוים ואילו צד שני במועמד אחר, מגיעים לפשרה ומריצים מועמד שלגביו אין מחלוקת. הבעיה היא גם שלרוב אין התאמה לתפקיד. רק מי שאינו מבין כלום בקשר שבין האוהדים לנבחרת יכול לבחור בהרצוג כמאמן. אך מי שהביא את המנהל המקצועי האוסטרי הביא עכשיו את החבר שלו. חבר מביא חבר ממיט אסון על הכדורגל הישראלי.

 

אנדראס הרצוג (צילום: AP)
אנדראס הרצוג(צילום: AP)

 

בימים אלו, בהם לאומיות היא מילה גסה, עצוב לחשוב שנבחרת לאומית שאיבדה את מעמדה בציבור הולכת ומתרחקת מהישגים ומייצוג לאומי אמיתי של ישראל. היה ראוי שיוביל את הנבחרת מאמן כמו ניר קלינגר, מי שהיה קפטן, שיחק שנים רבות, תרם לנבחרת והפך למאמן מצוין. אבל בעסקונה כמו בעסקונה הכל הפוך. אינטריגות ומניעים אישיים. ככה זה עבד עד היום: מי שלא יפריע לאנשי החליפות להסתובב בבתי מלון עם הנבחרת ולהתחכך בדאווין - יהפוך למאמן.

 

לכן מאמן זר שלא מכיר את הטריקים מושלם לתפקיד. מניעים ספורטיבים אמיתיים? הצחקתם את הרצוג שבעצמו בטח לא מאמין על המתנה שקיבל מחבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים