שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

קרב ה-UFC הגדול בהיסטוריה: כל מה שצריך לדעת

מגרגור ונורמגומדוב יעלו בעוד חודשיים לזירה, ויש סיבות רבות לכך שאוהדי ה-MMA כבר מתרגשים

ה-6 באוקטובר 2018: זה התאריך שנקבע לקרב ה-UFC הגדול בהיסטוריה, שיפגיש את קונור מגרגור וחביב נורמגומדוב. זה צפוי להיות הקרב המושלם, בין אם אתה אוהד ותיק ובין אם אתה לא מכיר אף לוחם חוץ מקונור. כל כך הרבה גורמים הופכים את הקרב הזה לענק, שקשה לדעת מאיפה להתחיל. אז בואו נעשה קצת סדר. 

 

חגורת האליפות של המשקל הקל

מדובר בקטגוריית המשקל העמוסה ביותר והמוכשרת ביותר בפער גדול מהאחרות: חביב, קונור, פרגוסון, קווין לי, אלבארס, פורייה. אין עוד קטגוריות משקל שהטופ 6 שלה נראה כל כך מרשים. שני הלוחמים שיעלו לקרב מעולם לא הפסידו בקטגוריה הזו.

 

מגרגור בקרב מול מייוות'ר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מגרגור בקרב מול מייוות'ר(צילום: AFP)

 

קרב הסגנונות המושלם

חביב, המתאבק הכי טוב בקטגוריית המשקל שלו בפער ענק, מול קונור, שמחזיק בשמאלית הכי קטלנית בביזנס ועד היום הצליח להשאיר את הקרבות שלו על הרגליים.

 

לאומנות

מגרגור גרם לאלפי אירים לחצות את האוקיינוס הרבה לפני שהוא דיגדג את הצמרת הגבוה של ה-UFC. חביב הוא הספורטאי הכי פופולרי ברוסיה, וככל הנראה האדם הפופולרי ביותר ברפובליקת הבית שלו דגאסטן. הקרב הזה הוא לא בין שני לוחמים. מדובר בקרב בין שתי מדינות. ואם כבר פופולריות: קונור הוא הלוחם עם הכי הרבה עוקבים ברשתות החברתיות, והיחיד שאיכשהו מתקרב למספרים שלו הוא חביב. כל השאר הרחק מאחור.

 

הסכסוך

האיבה ששוררת בין שני הלוחמים לא הייתה מביישת אף טלנובלה: לפני קרב האליפות של חביב, קונור, לכאורה תחת השפעת סמים, טס במיוחד לניו יורק בשביל לזרוק עגלה על האוטובוס שבו נסע חביב ביחד עם חצי מהלוחמים של אותו אירוע. שני לוחמים נפצעו מחתכים ונאלצו לפרוש, ואלופת משקל קש רוז נאמיונס לקתה בהתקף חרדה. חביב יצא ללא פגע ולקח את התואר כ-24 שעות אחרי אותו אירוע. מספר ימים לפני כן חביב תפס את חברו הטוב של קונור, ארטיום לובוב (לוחם UFC גם כן), והוריד לו כאפה משפילה אשר תועדה והופצה ברשת. כמובן שהתקשורת מנפחת את היחסים ביניהם, אבל האמת ברורה, הם באמת ובתמים לא אוהבים זה את זה.

 

חביב נורמגומדוב  ולקווינטה (צילום: AFP)
חביב נורמגומדוב(צילום: AFP)

 

חובת ההוכחה

לשניהם יש מה להוכיח: בעוד שחביב מחזיק במאזן של 26 ניצחונות ללא הפסדים, אוסף של פציעות ובעיות של הרגע האחרון גרמו לכך שאת חגורת האליפות הוא קיבל, באופן חסר תקדים, בעקבות ניצחון על המדורג 11 בלבד. מנגד, מבקריו של קונור טענו כי במשך זמן רב זכה להגנה מה-UFC שבחר לשמור עליו מקרבות לא נוחים בשביל שימשיך לנצח ולהזרים כסף. חביב הוא הלוחם הכי לא נוח שיש עבור קונור, וקונור יגיע לקרב הזה בתור אנדרדוג בסוכנויות ההימורים.

 

לנו רק נשאר רק לספור את הימים ולהתפלל לאלוהי הפציעות שישמור על שניהם במשך החודשיים הקרובים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים