שתף קטע נבחר

סנסציה ב-UFC: דמיטריוס ג'ונסון איבד את החגורה

"מייטי מאוס", שהחזיק בתואר במשקל זבוב בשש השנים האחרונות, הפסיד במפתיע להנרי סאודו. האלוף במשקל תרנגול, טי. ג'יי דילשאו, הביס שוב את קודי גארברנדט

 

האם תם עידן ב-UFC? אחד הלוחמים המעוטרים בענף, דמיטריוס "מייטי מאוס" ג'ונסון, שמעולם לא הפסיד במשקל זבוב - איבד הלילה (בין שבת לראשון) את החגורה להנרי סאודו שניצח בהחלטת שופטים חצויה.

 

סאודו (מאזן 2:13), יליד לוס אנג'לס, ניצל את העובדה ש-UFC 227 נערך בסטייפלס סנטר והוריד את ג'ונסון (3:27) לקרקע חמש פעמים - לא משימה פשוטה. מייטי מאוס הלך על בעיטות לרגליים וניסה להתיש את יריבו כמה שיותר.

 

ג'ונסון (צילום: AP)
סאודו חוגג. "חלום שמתגשם"(צילום: AP)

 

הקרב היה צמוד מאוד במשך חמישה סיבובים, אבל נראה שהטייקדאונים של סאודו הכריעו את הכף לטובתו. כאשר הכרוז הכריז על סאודו כמנצח, ג'ונסון מחא כפיים ובעצם הודה שיריבו היה פשוט טוב יותר. לפני שנתיים ג'ונסון הביס את סאודו בסיבוב הראשון, כך שהשניים מכירים מצוין, וזה בכלל לא יפתיע אם ייפגשו בפעם השלישית כדי לסגור את הטרילוגיה.

 

"זה חלום שמתגשם, ממדליית זהב אולימפית (בהיאבקות) לאלוף ב-UFC. אני רוצה להודות לאוהדים שתמכו בי", אמר המנצח הנרגש. זהו ההפסד הראשון של ג'ונסון במשקל זבוב (עד 56 ק"ג, הקל ביותר) כאמור, הוא כיהן כאלוף מ-2012 וגם מחזיק בשיא ההגנות על התואר בכל המשקלים - 11 פעמים.

 

ג'ונסון (צילום: AP)
ג'ונסון סופג מכה. איבד את התואר(צילום: AP)

 

בקרב המרכזי השני, טי. ג'יי דילשאו (3:16) וקודי גארברנדט (2:11) התמודדו שוב על התואר במשקל תרנגול (עד 61 ק"ג). בפעם הקודמת דילשאו לקח את התואר מיריבו השחצן אחרי נוקאאוט אכזרי, ולא הרבה השתנה הפעם. שני הלוחמים המעולים החליפו אגרופים מהירים, אך שוב ידיו של דילשאו היו מהירות ומדויקות יותר.

 

דילשאו וגארברנדט  (צילום: AP)
דילשאו וגארברנדט. קרב אדיר(צילום: AP)

 

האלוף הכריע את הקרב בסוף הסיבוב הראשון אחרי קומבינציית אגרופים וגם ברך כואבת, לשופט לא נותר אלא להפסיק את הקרב הנפלא הזה - דילשאו נותר האלוף. "הניצחון הזה מציב אותי כלוחם הגדול בהיסטוריה בקטגוריית המשקל הזו, אני אוהב את הספורט הזה", אמר המנצח בסיום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
דמיטריוס ג'ונסון והנרי סאודו
צילום: AP
מומלצים