שתף קטע נבחר

כדוריד: הגרלת משחקי הליגה נערכה

הדאבליסטית, הפועל ראשל"צ, תשחק נגד מ.כ חולון במחזור הפתיחה (21 בספטמבר). מכבי ת"א עדיין לא הודיע לאיגוד על ירידה ללאומית, אבל נציגיה לא היו בהגרלה. נקבע סגל נבחרת הנוער לאליפות אירופה

הגרלת המשחקים בליגת העל בכדוריד ובגביע השופטים ע"ש משה מויזס רש ז"ל לעונת 2018/19 נערכה הערב (ראשון). הדאבליסטית הפועל ראשל"צ תתארח במחזור הפתיחה (21 בספטמבר) בחולון. במחזור השני מצפה לראשל"צ משחק נגד הטוענת לכתר, א.ס רמה"ש.

 

מכבי ראשל"צ תתחיל את הליגה עם שני משחקי בית נוחים מאוד מול קריית-מוצקין ומ.כ באר שבע. הדרבי הראשוני ייערך במחזור השמיני.

 

הפועל ראשון לציון אלופה (צילום: עוז מועלם)
תפגוש את חולון במחזור הפתיחה. הפועל ראשל"צ(צילום: עוז מועלם)

 

בגביע השופטים הוגרלו 12 קבוצות הליגה לארבעה בתים. המשחקים יחלו ב-23 באוגוסט. הבתים: בית א' - מכבי ת"א, מ.כ באר שבע, בני הרצליה. בית ב' - עירוני רחובות, א.כ נס ציונה, מ.כ "יובלים" חולון. בית ג' - מכבי ראשל"צ, הפועל ר"ג, הפועל אשדוד. בית ד' - הפועל ראשל"צ, מכבי קרית מוצקין, א.ס רמה"ש.

 

למרות שהיא לא צפויה לשחק בעונה הקרובה בליגת העל בשל בעיות כלכליות, מכבי ת"א עדיין לא הודיעה לאיגוד על החלטתה. יחד עם זאת, אף נציג צהוב לא נכח בהגרלת המשחקים.

 

בנושא אחר, צוות האימון של נבחרת הנוער קבע היום את הסגל לאליפות אירופה שתחל בסוף השבוע. הוא כולל את השוערים: צור גרטנר, שון ריבקין ואושר דוכנה. פינות: אור פרקש, נועם ניב, שלו אהרוני, עמית מוטולה. מרכזים: יואב למברוזו, איתי טורקניץ, מתן כהן. פיבוטים ושחקני הגנה: ניתן זהבי, איתי סויסה, יובל ימנר. מקשרים - דניאל מוסינדי, קסם עמיאל, ניב שמן, אמיר שניידר ויונתן דיין - שמשחק בליגה הגרמנית במדי קבוצת גומרסבאך מהבונדסליגה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
תזכה שוב באליפות?
צילום: עוז מועלם
מומלצים