שתף קטע נבחר

עמיר פלג

מאוד מסריח, ולא כשר!

כמה לא מפתיע שג'פניקה נבחרה כנותנת החסות לליגת העל. הבעלים שלה הוא גם האיש החזק בבני יהודה - ברק אברמוב, שנחקר ע"י המשטרה. ככה זה כשהעולם התחתון שוב מתערבב עם כדורגל

 

ליגת ג'פניקה (מתוך האתר הרשמי של מנהלת הליגה)
מהלך צפוי - ולא כשר. הלוגו החדש

 

בהתחלה זה נשמע כמו בדיחה אבל לא רק שהדבר קרה באמת, אפשר לומר שהוא אפילו היה צפוי: רשת המסעדות ג'פניקה, בבעלות ברק אברמוב, נבחרה על-ידי המינהלת כנותנת החסות לליגת העל. כמה אופייני לרפובליקת בננות שבה הכדורגל הולך ומידרדר, העולם התחתון הולך ומתחבר, והקומבינות הולכות ונערמות.

 


 

אברמוב הוא הבעלים של בני יהודה וחבר בדירקטוריון המינהלת. ככזה הוא נחשף למידע פנימי, יכול היה להצביע נגד הצעות מתחרות, ושיא השיאים: לעשות עסקים עם חבריו. אם לא די בניגוד העניינים הבוטה הנ"ל, נגד אותו אברמוב מתנהלת חקירה משטרתית בגין חשדות חמורים לכאורה כמו קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה והלבנת הון.

 

ניגוד עניינים בוטה. ברק אברמוב (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ניגוד עניינים בוטה. ברק אברמוב(צילום: עוז מועלם)

 

הבעלים של בני יהודה הכחיש בתוקף את החשדות שיוחסו לו, וברור שכולנו מאחלים לו שיזוכה. אבל כרגע רובצת עננה כבדה על ראשו, ומאתמול על הכדורגל הישראלי כולו. בין השמות שנעצרו לחקירה באותה פרשה, כמה דמויות מארגוני פשע מוכרים - יופי של מוניטין למותג, שהתקשט באישים כמו האסיר המשוחרר ג'קי בן־זקן והעבריין המגורש אלי טביב.

 

כן, אחרי קיץ שבו הקומבינטורים בהתאחדות שינו את התקנון בשביל להכתיר סחבק שלהם ליו"ר, חשבנו שכבר ראינו הכל, אבל לא. בחונטה של הכדורגל נמשכת המדיניות של יד רוחצת יד ולעזאזל האתיקה והתדמית. מטייקוני קבוצות זוטרות כמו איזי שרצקי ואשר אלון, אין מה לצפות. הם ממשיכים לגלגל עיניים, לסתום את האף ולחשוב שהסירחון לא מורגש.

 

פרזנטורים של שרימפס וקלמארי. שכטר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פרזנטורים של שרימפס וקלמארי. שכטר(צילום: אורן אהרוני)

 

העיקר שמירי רגב נחושה לשמור על השבת וקודשי ישראל (צילום: דודו אזולאי) (צילום: דודו אזולאי)
העיקר שמירי רגב נחושה לשמור על השבת וקודשי ישראל(צילום: דודו אזולאי)
 

 

אבל מדוע שותקים אלונה ברקת ויעקב שחר? כי להם מתאים כנראה להרגיש כמו מלכי הביצה.

ואחר-כך כולם עוד מתפלאים איך בזמן שהם נכנסו למסעדה אסיאתית, הכדורגל האירופי המשיך להתרחק.

 

לא מזמן הודיעה מירי רגב על הקמת ועדה לקידום הכדורגל. בינתיים הוא הולך אחורה, אבל בתחום אחר השרה נראית ממש נחושה: שמירת השבת וקודשי ישראל. זה המקום להזכיר לה, ולכל השחקנים יראי השמיים שנושאים תפילת שמע בעלותם למגרש: מהיום והלאה, כולכם פרזנטורים של שרצים כמו שרימפס בטמפורה וקריספי קלמארי. בהצלחה ושבת שלום.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידן אייזק
מהלך אופייני לרפובליקת בננות
צילום: עידן אייזק
מומלצים