שתף קטע נבחר

כדוריד: הפיאסקו של מכבי תל אביב נמשך

הקבוצה החליטה לא להופיע לגביע השופטים, אבל לא הודיעה האם ויתרה על מקומה בליגה. הצהובים משאירים את הפועל קריית אונו כבת ערובה בזמן שהאיגוד מתבונן מהצד. ניצחונות מרשימים לרמה"ש, הרצליה, אשדוד ונס ציונה

עונת הכדוריד נפתחה אחר הצהריים (שישי) באופן רשמי עם המשחקים הראשונים בגביע ווינר שופטים. ה"בשורה הגדולה" היא העובדה שמכבי תל אביב הודיעה כי לא תיקח חלק בטורניר ההכנה וספגה בשל כך הפסדים טכניים.

 

מדובר באחד האבסורדים הגדולים של השנים האחרונות בענף. הצהובים כבר הודיעו במייל לפני שבועיים כי אין בכוונתם לשחק בליגת העל. היועץ המשפטי של האיגוד אישר זאת, אבל ברגע האחרון הקבוצה חזרה בה מכיוון שהיא מנסה להתאחד עם קבוצה אחרת (שמותיהן של מכבי דימונה ומכבי פ"ת עלו).

 

עתידם של הצהובים לא ברור (צילום: עודד קרני, מכבי ת"א) (צילום: עודד קרני, מכבי ת
עתידם של הצהובים לא ברור(צילום: עודד קרני, מכבי ת"א)

 

"הקבוצה לא תוכל ליטול חלק במשחקי טרום העונה בטורניר לזכרו של משה רש (מויזס) ז"ל", נכתב בהודעת הקבוצה. "אין בהודעה זה כל קשר לגבי המסגרת בה תיטול הקבוצה חלק במשחקי הליגה בעונה הקרובה. הודעה מסודרת בנושא תצא בקרוב".

 

להפועל קריית אונו, שירדה ללאומית בעונה שעברה, יש זכות ראשונים להישארות במידה ומכבי ת"א תוותר על מקומה, אך ההתעקשות של הצהובים להותיר את כולם בערפל גורמת לפיאסקו גדול שלא מוסיף כבוד לענף ולאיגוד.

 

במשחקים שכן נערכו היום הביסה א.ס רמת השרון בחוץ את מכבי קריית מוצקין 20:34. גיל פומרנץ כבש 7 שערים, מילאן פאבלוביץ' הוסיף 6 וחן פומרנץ 5. הפועל אשדוד של אולג בוטנקו טיילה בחוץ מול הפועל ר"ג ואריק שפירא עם 21:27. טל הרשקוביץ' בלט עם 8 שערים, יותם טל הוסיף 4.

 

א.כ נס ציונה ניצחה את מ.כ חולון 27:31, ובני הרצליה גברה על העולה החדשה, מ.כ באר שבע 33:37. הרצליה הוגרלה לבית של מכבי ת"א ולכן בעקבות המצב ההזוי עם הצהובים הבטיחה כבר את מקומה בחצי גמר גביע שופטים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מכבי ת"א בכדוריד
צילום: עוז מועלם
מומלצים