שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

זה ההרכב הקלאסי של הנבחרת

ערן לוי צריך להיות בפנים בגלל הכדורים הנייחים, דור פרץ חייב להחליף את ניר ביטון, ותומר חמד וערן זהבי אמורים לערוך ביניהם רוטציה ב־11. מואנס דאבור וביברס נאתכו הם הבאנקרים. קבלו את ההרכב המלא שלי לקראת הקמפיין הקרוב

אחרי שנבחרת ישראל הגיעה לשיא השפל בשנה האחרונה, אני חושב שצריכים לעבור לשיטת היהלום 4־1־2־1־2 של מכבי נתניה בעונה הקודמת. להלן ההרכב שלי:

 

שוער: אריאל הרוש - בקמפיין מוקדמות ההמונדיאל הרוש היה אחת מנקודות האור של הנבחרת (ספג רק שני שערים מאיטליה וספרד ביחד).

 

ערן לוי בית
ערן לוי (צילום: אורן אהרוני)

 

מגן ימני: אלי דסה - מכיוון שהנבחרת תשחק במערך בלי שחקני אגף היא צריכה מגנים שיודעים לתקוף, ודסה הוא השחקן המושלם לתפקיד הזה.

 

בלם שמאלי: רמי גרשון - מאז שהגיע למכבי חיפה חיפה, גרשון לא היה בשיאו, אבל למרות זאת הוא הבלם הטוב בארץ לפי דעתי.

 

בלם ימני: איתן טיבי - טיבי כבר הרבה זמן מעבר לשיא, אבל הוא הבלם הכי יציב בישראל ולכן אני שם אותו בהרכב.

 

מגן שמאלי: טאלב טואטחה - כמו בתפקיד המגן הימני, גם בצד השמאלי הנבחרת צריכה מגן שיכול לתקום גם התקפית, וטוואטחה הוכיח במשחקה האחרון של פרנקפורט שהוא יודע לעשות את זה מצוין.

 

קשר אחורי: ביברס נאתכו - נאתכו הוא אחד הלגיונרים המוצלחים ביותר שלנו בשנים האחרונות. בקיץ, אחרי שהרבה קבוצות נלחמו עליו, הוא החליט ללכת לאולימפיאקוס. נאתכו אמור להיות אחד הבאנקרים בנבחרת.

 

קשר אמצע ימין: בירם כיאל - אחרי שבעונה שעברה סבל מפציעה קשה ומיעט לשחק, גם העונה כיאל לא ב־11 של ברייטון. למרות זאת אני חושב שהוא יכול להוסיף לנבחרת הרבה דברים שחסרים לה.

 

קשר אמצע שמאל: עד שניר ביטון המצוין יחזור מהפציעה, דור פרץ, קשר העתיד של נבחרת ישראל ומכבי תל אביב, צריך לפתוח בהרכב. פרץ דומה בסגנון המשחק שלו לביטון, ולכן הוא המחליף האידיאלי שלו.

 

קשר התקפי: ערן לוי - אמנם לוי לא נראה מקצוען ולא עושה הגנה, אבל במונדיאל האחרון ראינו כמה המצבים הנייחים חשובים, ולכל נבחרת היה את שחקן המצבים הנייחים שלה. ללוי יש הטכניקה הכי טובה בכדורגל הישראלי, ובפס אחד הוא יכול לשנות את המשחק (מה שאי אפשר להגיד על הרבה שחקנים אחרים).

 

חלוץ שמאלי: ערן זהבי/תומר חמד - לפי דעתי במשחקים נגד הנבחרות שהן טובות מאיתנו חמד צריך לשחק מכיוון שהוא עושה הרבה יותר הגנה ויכול להיות חלוץ מטרה שנעים אליו כדורים. לעומת זאת, נגד יריבות חלשות מאיתנו זהבי צריך לשחק, מאחר ששעם התנועה ללא כדור שלו והמסירות של ערן לוי נוכל לפרוץ בונקרים של נבחרות כמו מקדוניה שניצחו אותנו במוקדמות במונדיאל.

 

חלוץ ימני: מונאס דאבור - הלגיונר הישראלי הבכיר כרגע, מחורר רשתות באוסטריה וגם במפעלים האירופיים. נראה שזה רק עניין של זמן עד שיעבור לאחת משלוש הליגות הטובות בעולם. הוא גם צריך לבצע את הפנדלים בנבחרת.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים