שתף קטע נבחר

מחר: שחר רוברג באליפות העולם בסנוקר שישה אדומים

השחקן הישראלי שזכה באליפות אירופה לחובבים יפגוש את מארק קינג המקצוען בפתיחת האליפות בבנגקוק. המנצח יזכה ביותר מ-100,000 דולר

32 שחקנים, ביניהם שחר רוברג הישראלי, יתמודדו החל ממחר (שני) בבנגקוק על תואר אלוף העולם בסנוקר שישה אדומים. האליפות אמנם מיועדת לשחקנים מקצוענים, אך רוברג שאיננו נמנה על הסבב המקצועני זכה בכרטיס בעקבות זכייתו באליפות אירופה בשישה אדומים לחובבים.

 


 

רוברג (24) הוגרל לבית 3 הכולל מלבדו גם את סטיוארט בינגהאם, אלוף העולם בסנוקר ב-2015, ג'יימס וואטאנה הוותיק (48) שנחשב לאחד האחראים העיקריים להחדרת הסנוקר למזרח הרחוק ומארק קינג, מקצוען ותיק הידוע באופיו הצבעוני. המשחקים בשלב הבתים ייערכו בשיטת הטוב מתשעה משחקונים, ושני הראשונים בכל בית יעפילו לשמינית הגמר.

שחר רוברג (צילום: איגוד הביליארד) (צילום: איגוד הביליארד)
שחר רוברג(צילום: איגוד הביליארד)

 

סנוקר שישה אדומים הוא הגרסה הקומפקטית של הסנוקר המקורי המשוחק עם 15 כדורים אדומים, לפיכך המשחקונים בו הרבה יותר קצרים. רוברג כבר שיחק באליפות העולם בשנת 2014, אז הפתיע ונעצר רק בשמינית הגמר.

 

לרוברג מובטחים 1,500 דולר על עצם ההשתתפות באליפות, כשהמנצח יזכה בקרוב ל-107,000 דולר. הוא יפתח את הופעתו מחר ב-14:30 במשחק מול מארק קינג. האליפות תועבר בשידור ישיר בערוצי יורוספורט. האלוף המכהן הוא מארק וויליאמס, שזכה בשנה שעברה גם באליפות העולם הרגילה בסנוקר.


מארק וויליאמס. אלוף העולם המכהן (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
מארק וויליאמס. אלוף העולם המכהן(צילום: גטי אימג'ס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הביליארד
שחר רוברג
צילום: איגוד הביליארד
מומלצים