שתף קטע נבחר

רואים בכוכבים: התחזית השנתית של הספורטאים

הקאמבק של זהבי לנבחרת לא יצליח, חוגג צריך להיזהר מהרפתקאות כלכליות בבית"ר, בוזגלו יחזור כמו גדול למגרשים ומה עם הפריצה המיוחלת של יובל זוסמן? האסטרולוגית מזל אהרוני כבר יודעת מה יקרה בשנה הבאה

ערן זהבי (25.7.1987, מזל אריה)

אידיאליסט, אינטליגנטי, נעים הליכות, צנוע, שוחר שלום ולעיתים פשרן. זקוק להרגשת יציבות כלכלית, לשייכות חברתית, לחום ולאהבה. כל הטלטלות שעברו עליו יגיעו השנה לקיצן. מצפים לו שינויים חיוביים, פריקת עול והתעצמות החיבור לרוחניות ולרגשות. עם זאת, נראה שההתנצלות והחזרה לנבחרת ישראל לא ישתלמו לאורך הזמן. זו אינה תקופה קלה ופשוטה עבורו בארץ, והשנה יתחולל בנפשו מאבק מתמשך. אך למרות הכל, השנה הבאה מבטיחה הצלחה רבה מעבר לים.

 


 

משה חוגג (15.5.1981, מזל שור)

אדם אופטימי, נשמה טובה, אינטליגנטי ובעל אישיות ססגונית ומרתקת במיוחד. שונא שגרה ומחפש תמיד את החוויה המרגשת והמסעירה ביותר. מחצית השנה תסתיים לחוגג בהערכה ובהצלחה מקצועית רבה. במחצית השנה הבאה, יש להיזהר לא להסתבך בהרפתקאות כלכליות ולממש פנטזיות שלא יכולות לצאת לפועל בבית"ר ירושלים. יצעד בדרך של התקדמות והישגים מרשימים – אך נראה שמחוץ לבית"ר. כדאי שתימנע מהסכמים הנחתמים במילת כבוד או בתקיעת כף.

 

זהבי בנתב
"צנוע, שוחר שלום ולעיתים פשרן". ערן זהבי(צילום: עוז מועלם)

 

לינוי אשרם (13.5.1999, מזל שור)

ילדה מורכבת וייחודית באישיותה הרבגונית. בחיים מופנמת ובתחרות מוחצנת ואנרגטית. בסתר לבה חיי הבית והמשפחה ומערכות היחסים הם במקום הראשון. במישור הקריירה ניכרת עייפות החומר וצורך במנוחה. השיא בהמשך החיים יתבטא בהדרכה ובהוראת האמנות. השנה של לינוי תתאפיין לטובה בתחום הלימודים, הזוגיות והרומנטיקה. אין עיתוי מתאים לקשר רציני כבתקופה הקרובה. רצוי ללכת אחרי הלב במישור האישי.

 

עומרי כספי (22.6.1988, מזל סרטן)

יצרי, סוער ואופיו טוטאלי ביותר. הוא קיצוני ובלתי מתפשר. שקט בחוץ וסוער בפנים. מתאפיין בסטייל מסתורי שמשולב בקסם אישי יחיד ומיוחד. תקופה מצוינת לעסוק במימוש הפוטנציאל האישי שלו, שנה שתאפשר לאנשים טובים לעזור לו יותר – אך פוטנציאלית, לא נראה שמעמדו ב־NBA ישתפר. למרות זאת, תקופה מרעננת וטובה להמשיך ולחוות נסיעות רבות במקומות חדשים בחו"ל, ויצוצו הזדמנויות עסקיות והשתלמויות חדשות לבקרים בתחום המקצועי.


לינוי אשרם  (צילום: איגוד ההתעמלות)
לינוי אשרם. "במישור הקריירה ניכרת עייפות החומר"(צילום: איגוד ההתעמלות)

מאור בוזגלו (14.1.1988, מזל גדי)

טיפוס הישגי מאין כמותו. כאשר הוא מקבל החלטה, זו תוצאה ישירה של שיקול דעת ובדיקה מקיפה במיוחד. לא יתייאש או יתעייף, גם אם השגת מטרתו תארך שנים רבות. השנה יחזור בגדול למגרשי הכדורגל. יתאושש ויצליח להתגבר למרות הקשיים ותקופת ההידרדרות. בוזגלו הוא לוחם מבטן ולידה. השנה תאפשר לו להיות עסוק בתהליכים של התייעלות ושיפור התפקוד המקצועי כדי להגביר את נחיצותו למערכת ולהשיג יתרון על פני אחרים. ההמלצה היא להתחבר לרוחניות ולמודעות אישית.

 

אלונה ברקת (24.6.1969, מזל סרטן)

רגישה וביקורתית מאוד ביחס לעצמה. חברה דואגת ומסורה, ואם מישהו מידידיה זקוק לעזרה, היא תעשה בשבילו כמיטב יכולתה מבלי לצפות לתשואות או להערכה. השנה מרעיפה אנרגיות חלומיות במידה שתרצה לחוות שינויים ולצאת לדרך חדשה, אם תחליט להשתחרר מהעומס הרב שעל כתפיה. שנה עם הצלחה בכל אשר תפנה, ומתאימה לטיולים, אם תחליט לנדוד ולא להתמסר להפועל באר־שבע. השנה החדשה תעניק לה הזדמנות לסגור חשבון עם זיכרונות העבר ולפתוח דף חדש.

 

ערן לוי, מאור בוזגלו ואפונסו טיירה (צילום: בית
"טיפוס הישגי מאין כמותו". מאור בוזגלו(צילום: בית"ר ירושלים)

 

יובל זוסמן (12.5.1998, מזל שור)

לעולם לא ייקח סיכונים, פועל באופן הגיוני ומעשי ומסתמך על ניסיון העבר שלו. מתוכנן ומאורגן מאוד בנוגע לשאלות הרציניות של החיים: בחירת קריירה, מעבר מקום או בחירת בת זוג. יש לו סיכוי מצוין לממש כבר השנה את הפוטנציאל ולהפוך לשחקן מוביל במכבי ת"א – וגם להצליח בעסקים. תקופה נהדרת להתפתחות וחיזוק המעמד והקריירה. שגשוג הוא שם המשחק השנה.

 

יוליה גלושקו (1.1.1990, מזל גדי)

רגישה, חכמה, וגם עקשנית וספורטאית מבטן ומלידה. ניחנה בהיגיון פשוט ובריא המגן עליה מהסתבכויות. נוטה להזדהות עם סבלות היקום. נמשכת אל העולם הרוחני. סיכויים רבים שתפרוץ השנה את הדרך אל 100 הראשונות בעולם. פרויקטים ישנים יצברו תאוצה. החל מינואר 2019 אתגרים גדולים יהיו בראש מעייניה, והיא תעז ותצא להרפתקאות שתמיד חלמה עליהן.

 

הכותבת היא אסטרולוגית אבחונית, בעלת מדור יומי ב"ידיעות אחרונות"

 

www.mazalahroni.com

 

*התחזית היא כללית ומתייחסת למיקום השמש במזלות בלבד

 

מזל אהרוני  (צילום: פרטי)
מזל אהרוני (צילום: פרטי)

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים