שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

התחזית לשנה הקרובה: הכל חוץ מכדורגל

הנבחרת של הרצוג תמשיך להביך, ליגת העל לא תביא בשורה ונבחרת הכדורסל תישאר רק עם המחמאות. לפחות הג'ודו והאתלטיקה יביאו לנו כבוד

ראשית, יש לציין את המובן מאליו, מדובר בתחזיות/ניחושים שהם בגדר הלצה, אז קחו את זה כמו שזה. בקצרה, כך תיראה השנה החדשה בספורט הישראלי:

 

כדורגל

נבחרת ישראל תמשיך לאכזב ולהפסיד למדינות שלא ידענו את שמן טרם המשחק, הפרשנים יצקצקו בצקצוקם הרגיל והבנאלי ויקראו לפטר את המאמן שיוחלף במאמן מוערך אחר שבתוך שני משחקים יידרש להתפטר גם כן.

 

עאיד חבשי וביברס נאתכו (צילום: ראובן שוורץ)
כך זה ימשיך להיראות. נבחרת ישראל בכדורגל(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל באר שבע איכשהו תמצא את עצמה בסוף העונה בהפרש של כמה נקודות מהמקומות האחרים על אף "איבוד הקסם" של ברק בכר. מכבי תל אביב תמשיך להשתרך מאחור יחד עם קבוצה מפתיעה שניצלה את העובדה שהליגה חלשה להחריד. משה חוגג ימשיך לרכוש כל שחקן שאי פעם שמע את שמו ויסיים בפלייאוף התחתון. מכבי חיפה תתייצב מעט, אך עדיין תסיים את העונה בתחושה של פספוס וכישלון בהתחשב במשאבים שהשקיעה.

 

כדורסל

הפועל ירושלים תשתפר על אף העזיבה המפתיעה של הבעלים ותתברג בין ארבע האחרונות במפעל של פיב"א. מכבי תל אביב תציג את עצמה מרוצה מכך שהשתחלה ברגע האחרון לשמונה הגדולות ביורוליג, למרות הסוויפ המשפיל שתחטוף בהצלבה. הפועל באר שבע תמשיך מסורת של קבוצות עולות שמצליחות בעונת העלייה. חולון נהריה ואשדוד ידברו גם הן חזק העונה.

 

את האליפות בארץ לא ניתן לנחש אפילו, מאחר שהיא מוכרעת במשחק אחד, ובשיטה ביזארית לחלוטין.

הנבחרת תציג משחקים יפים, אך בסופו של דבר לא תצליח להעפיל למונדובאסקט.

 

ג'ודו

שמות חדשים וישנים שיצטיינו ישמחו לנו את הלב, וימשיכו להוכיח לנו שאנחנו מעצמת ג'ודו ושיש תחום שאפשר להתגאות בו, כמו גם, כמובן, בהתעמלות האמנותית.

 

אתלטיקה

העולים לארץ ימשיכו לעשות לנו שירות טוב ויביאו תארים ומדליות ששנים לא ראינו אם לא אף פעם בענף הזה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים