שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

לייקרס גרסת לברון: אסון או ששון?

הקבוצה שנבנתה בלוס אנג'לס סביב הסופרסטאר מציתה את הדמיון. זה יכול להיגמר בעונה לפנתאון או לחילופין בקריסת הפרויקט השאפתני. אין באמצע

כפי שאתם יודעים, הלייקרס עברו קיץ מטורף מכל הבחינות. לצרף את השחקן שמגיע אחרי עונת שיא ומושווה למייקל ג'ורדן. הם גם צירפו role players מצוינים, כמו ראג'ון רונדו, שיכול לשמש פקטור ענקי ללונזו בול בהמשך הקריירה שלו, לאנס סטיבנסון, פצצת אנרגיה מהספסל, מייקל ביזלי וג'אבל מגי. עם כל זה יש להם את קייל קוזמה, גניבה ענקית, ברנדון אינגרם שממשיך להשתפר, וגם כפי שאמרתי, לונזו בול. במקרה הזה, נראה שהעונה הזו תהיה אסון או ששון, אין באמצע. להלן שני תרחישים:

 

ששון: העונה תתחיל מושלם. לברון יהיה לברון, יהפוך את חבריו לקבוצה לטובים יותר, ברנדון אינגרם ימשיך להשתפר ויראה כמו דוראנט, לונזו ילמד דבר או שניים מרונדו ויהפוך לפוינט גארד שכולם ציפו ממנו להיות. קייל קוזמה ימשיך להראות לכולם למה היה שווה לבחור אותו בטופ 12 בדראפט, ושאר השחקנים יספקו את הסחורה, ביחד קנטביוס קולדוול-פופ. לייקרס תסיים במקומות 2־3 במערב, במאזן של 23:59, ותגיע לגמר המערב נגד גולדן סטייט. לדעתי הם יפסידו 4:3 בסדרה צמודה ומתוחה ביותר, אבל תסיים עונה עם הרבה אופטימיות לקראת העתיד.

 

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס (צילום: AFP)
לברון ג'יימס (צילום: AFP)

 

אסון: לברון, שבקרוב יהיה 34, ירשום עונת נפל בקריירה ולא יסתדר עם חבריו הצעירים לקבוצה. לונזו ימשיך להתעסק במוזיקה במקום בכדורסל. תהיה מתיחות שיא בחדר הלבשה בין לונזו לרונדו, קייל קוזמה ירצה כל הזמן את הכדור, ולא יהיה מרוצה. לאנס סטיבנסון ולברון לא יסתדרו וימשיכו להיות "אויבים". קנטביוס קולדוול-פופ יוכיח שהוא פלופ שלא שווה 12 מיליון דולר, ומייקל ביזלי וג'אבל מגי יהיו צל של עצמם.

בנוסף, הקבוצה תסבול מהרבה פציעות ותסיים במקומות 7־9 במערב, במאזן שלילי 42:40, ותודח בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הפרויקט השאפתני יתפרק והלייקרס שוב תיבנה מחדש בתקווה להחזיר עטרה ליושנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
לברון מאניה בלוס אנג'לס
צילום מסך
מומלצים