שתף קטע נבחר

בשישי: גמר גביע שופטים בכדוריד

א.ס רמת השרון תפגוש את א.כ נס ציונה (13:45). הטייגרים פנו ליועץ המשפטי של האיגוד בטענה כי הגרלת הקבוצה המארחת בגמר נערכה לא בצורה חוקית

א.ס רמת השרון או א.כ נס ציונה, אחת מהן תרשום מחר (שישי, 13:45) זכייה ראשונה בתולדותיהן בתואר, כשהשתיים ייפגשו באולם אורנים בגמר גביע שופטים.

 

רמת השרון בנתה סגל איכותי מאוד העונה הכולל את האחים חן וגיל פומרנץ, אלכס סיצ'נקו, עמית גל, ניב פישלוביץ' ושלישיית זרים עם קבלות (יוסיץ לובומיר, מילאן פאבלוביץ' ואדם סאביץ' השוער).

 

אורן מאירוביץ' (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
בנס ציונה רוצים לפתוח עם תואר. אורן מאירוביץ'(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

השרונים העפילו לגמר אחרי שניצחו בשלב הקודם את בני הרצליה 35:37 בדרבי האזורי. חן פומרנץ בלט עם 6 שערים ו-9 בישולים, גל וגרא כבשו 7 שערים כ"א. עבור רמה"ש תהיה זו הופעה שלישית בגמר בארבע העונות האחרונות.

 

גם בנס ציונה בנו סגל מצוין בקיץ. הטייגרים החזירו את מקשר נבחרת ישראל,

ניבו לוי, שגדל במחלקת הנוער, כשגם דדי פרץ, שלומי צייטלר והשוער אורן מאירוביץ' צפויים להיות משמעותיים מאוד. לגמר העפילה נס ציונה אחרי ניצחון 27:30 בחוץ על הפועל אשדוד.

 

סביב אירוח המשחק באולמה של רמה"ש הייתה סאגה גדולה. הגרלת מארחת הגמר נערכה באורנים מיד לאחר סיום חצאי הגמר בשישי שעבר ובנוכחות אנשי האיגוד. לאנשי נס ציונה הוצע להגיע לאולם ולהיות נוכחים בהגרלה, אבל לטענת אנשי רמה"ש הם סירבו ואמרו כי מה שייצא בהגרלה מקובל עליהם.

 

כשנודע להם כי רמה"ש קיבלה את אירוח הגמר הם פנו ליועץ המשפטי החדש של האיגוד, עורך הדין רועי רוזן, וטענו כי ההגרלה לא בוצעה בצורה חוקית. רוזן בדק את העניין וקבע כי טענתה של נס ציונה לא נכונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
ניבו לוי
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מומלצים