שתף קטע נבחר

אליפות העולם בג'ודו: ראשוני הודחה בסיבוב השני, מינצקר בשלישי

שתי הישראליות התחרו במשקל עד 48 בתחרות שנפתחה בבאקו. ראשוני ניצחה את צ'רניאק האוקראינית, אך הודחה מול אלופת העולם מיפן. מינצקר עלתה אוטומטית לסיבוב השני, ניצחה אמריקנית והפסידה בוואזרי לסטאנגר הסלובנית

 

נועה מינצקר אליפות העולם ג'ודו (צילום: אורן אהרוני)
נועה מינצקר מאוכזבת בסיום(צילום: אורן אהרוני)

 

אליפות העולם בג'ודו הנערכת השנה בבאקו שבאזרבייג'ן, נפתחה היום (חמישי), כשאת המשלחת הישראלית ייצגו על המזרן שירה ראשוני ונועה מינצקר במשקל עד 48 קילוגרם. שתיהן הודחו בקרב השני שלהן בתחרות וסיימו את דרכן באליפות.

 

ראשוני, המדורגת 12 בעולם, הודחה בסיבוב השני אחרי שהפסידה לאלופת העולם המכהנת, טונאקי פונה היפנית. ראשוני נראתה לא רע בקרב ואף ניסתה מספר כניסות לתרגילים, אך לא הצליחה לצבור ניקוד, בניגוד ליריבתה שניצחה את הקרב בזכות וואזרי שהשיגה. בסיבוב הראשון השיגה הישראלית ניצחון בוואזרי על מרינה צ'רניאק האוקראינית, שסיימה שלישית באליפות אירופה בתל אביב.

 

שירה ראשוני אליפות העולם ג'ודו (צילום: אורן אהרוני)
שירה ראשוני. נתנה פייט לאלופת העולם המכהנת(צילום: אורן אהרוני)
 

שירה ראשוני אליפות העולם ג'ודו (צילום: אורן אהרוני)
שירה ראשוני מול צ'רניאק(צילום: אורן אהרוני)

 

נועה מינצקר, שעלתה אוטומטית לסיבוב השני, פתחה טוב את התחרות וניצחה אחרי שני וואזרי מהירים ותוך 50 שניות בלבד את אן סוזוקי מארצות הברית. בסיבוב השלישי התמודדה מול מרוסה סטאנגר הסלובנית והפסידה בוואזרי שהגיע בעקבות ריתוק. הסלובנית כאמור כבר הצליחה לרתק את מינצקר, אך הישראלית לא נשברה ונחלצה. עם זאת, היא לא הצליחה לצבור ניקוד עד לסיום הזמן וסיימה את דרכה בתחרות.

 

נועה מינצקר אליפות העולם ג'ודו (צילום: אורן אהרוני)
נועה מינצקר. ניצחה את סוזוקי מארה"ב(צילום: אורן אהרוני)

שני הרשקו אליפות העולם ג'ודו (צילום: אורן אהרוני)
מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו צופה על המזרן(צילום: אורן אהרוני)

 

מחר ייכנס למעגל התחרויות טל פליקר (עד 66 ק"ג), המדורג ראשון בעולם, שזכה בשנה שעברה בארד באליפות העולם והשנה בארד באליפות אירופה בתל אביב. פליקר עלה אוטומטית לסיבוב השני. גם ברוך שמאילוב יתחרה מחר באותו המשקל והוא יפתח מול דניאל יאן הצרפתי.

 

גפן פרימו, מדליסטית הארד מאליפות אירופה שתתחרה מחר במשקל עד 52 ק"ג, תנסה להפתיע. לפרימו מצפה משוכה לא פשוטה בדמות ג'ופרידה האיטלקייה, סגנית האלופה האולימפית. בטינה טמלקובה (17 בעולם) תפתח מול יריבה מהונגריה.

 

נועה מינצקר אליפות העולם ג'ודו (צילום: אורן אהרוני)
מינצקר בפעולה(צילום: אורן אהרוני)



נועה מינצקר אליפות העולם ג'ודו (צילום: אורן אהרוני)
ויורדת מאוכזבת אחרי ההדחה(צילום: אורן אהרוני)


פורסם לראשונה 20/09/2018 09:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שירה ראשוני
צילום: אורן אהרוני
מומלצים