שתף קטע נבחר

כדוריד: רחובות הפתיעה, מכבי ראשל"צ ונס ציונה דרסו

מחזור ראשון: ליגת העל החלה, והרחובותים הצליחו לעקוץ את הרצליה 29:33, החבורה של סער פרנקל (22:43 על קריית מוצקין) וזו של עומרי מימון (28:42 נגד הפועל ב"ש), טיילו

המחזור הראשון בליגת העל בכדוריד נפתח עם הפתעה אחת ושתי הצהרות. עירוני רחובות, שירדה מנכסיה בקיץ האחרון, הצליחה לנצח בבית את בני הרצליה החזקה ממנה על הנייר 29:33, אחרי שחזרה מפיגור של ארבעה שערים (19:15). עוז יצחק בשער רחובות ואמיר שניידר הובילו את המהפך.

 

מכבי ראשל"צ, שבנתה סגל נוצץ במונחי הליגה המקומית, הביסה את אחת המועמדות לירידת ליגה, מכבי קריית מוצקין בהפרש של 21 שערים - 22:43 (12:20), הפיבוט המתאזרח, רסטקו סטויקוביץ' בן ה-36, שעשה קריירה מפוארת באירופה לפני שהגיע לבחון את נופיה של ארץ ישראל, הראה שהוא הולך לטייל העונה וסיים עם 10 כיבושים.

 

אליס ממיטש מול רז זכריה (צילום: חיים הורנשטיין)
בלי בעיות. אליס ממיטש מול רז זכריה(צילום: חיים הורנשטיין)

 

אורון מאירוביץ' בשער (צילום: חיים הורנשטיין)
הצטיין בשער. אורון מאירוביץ'(צילום: חיים הורנשטיין)

 

א.כ נס ציונה, שהפסידה בגמר גביע שופטים לא.ס רמת השרון, לא התחשבה בעולה החדשה, הפועל באר שבע וניצחה אותה בחוץ - 28:42 (13:20). ניבו לוי, שחזר לקבוצת נעוריו, בלט עם שבעה שערים, שלומי צייטלר ושחר לוין הוסיפו 6 כ"א, שוער נבחרת ישראל לשעבר, אורן מאירוביץ', לא התקשה בשער המנצחת. אקס נס ציונה, מילוש בואישיץ', הוביל את כובשי המפסידה עם 10 שערים.

 

הדאבליסטית, הפועל ראשל"צ, שנחלשה בקיץ בצורה משמעותית אחרי פרישתו של אבישי סמולר ועזיבתם של עוז חממי ויותם טל, ניצחה בקושי רב בחוץ את מ.כ חולון 24:26. האדומים הובילו בסיום המחצית 10:17, אבל נרדמו לחלוטין בחצי השני. המקומיים כבר הצליחו להוריד ל-23:22, שלוש דקות לסיום, אבל ראשל"צ הבטיחה בסופו של דבר שתי נקודות חשובות. ערן צרפתי (7 שערים) ונובאק בוסקוביץ' (6) בלטו אצל המנצחת.

 

יובל גררה (צילום: גבי אלאלוף)
ניצחון קשה. יובל גררה(צילום: גבי אלאלוף)

 

האחים חן וגיל פומרנץ תרמו יחד 15 שערים ו-11 בישולים והובילו את א.ס רמת השרון לניצחון 25:32 בבית על הפועל רמת גן. איציק חליפי ואיגור צ'סליוב כבשו 5 כ"א למפסידה. הפועל אשדוד עשתה את העבודה בבית נגד הפועל קריית אונו, שכזכור נשרה ללאומית בעונה שעברה אבל נשארה בעקבות הודעתה של מכבי ת"א כי אין ביכולתה להעמיד קבוצה בליגת העל. הדרומיים ניצחו 23:32, טל הרשקוביץ' סיים עם תשעה שערים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן קלדרון
רסטקו סטויקוביץ'
צילום: חן קלדרון
מומלצים