שתף קטע נבחר

טל פליקר לא ישתתף בגרנד סלאם אבו דאבי

הג'ודוקא הישראלי, המדורג שני בעולם בקטגוריית המשקל שלו, יוותר על התחרות. אורן סמדג'ה: "הוא השיג תוצאה משמעותית באליפות העולם וצבר מספיק נקודות"

מדליסט הארד מאליפות אירופה בג'ודו, טל פליקר, לא ישתתף בגרנד סלאם אבו דאבי. הג'ודוקא הישראלי, המתחרה בקטגוריית המשקל של עד 66 ק"ג, ירשה לעצמו לוותר על התחרות מאחר שהגיע למקום החמישי באליפות העולם לפני שבוע בבאקו, מה שהעניק לו ניקוד רב בדירוג לאולימפיאדת טוקיו 2020.

 


 

אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת הגברים של ישראל, סיפר: "לאחר שהשיג תוצאה משמעותית באליפות העולם וצבר מספיק נקודות, פליקר הוא כרגע במקום השני בעולם ויש לו שתי תוצאות חזקות. המטרה היא לצבור בחמישה טורנירים את הניקוד הכי גבוה, כי אנחנו עכשיו במרדף אחרי הקריטריון האולימפי".

 

טל פליקר חוגג (צילום: אורן אהרוני)
טל פליקר. לא יתחרה עד החודש הבא(צילום: אורן אהרוני)

 

פליקר צפוי להתחרות בחודש הבא בגרנד פרי בהולנד, ולאחר מכן יסיים את השנה במאסטרס בסין, לשם יגיעו רק 16 המדורגים ראשונים. כיום פליקר מדורג במקום השני בעולם בקטגוריה שבה הוא מתחרה. בלעדיו, ההכנות של משלחת ישראל לקראת גרנד סלאם אבו דאבי בסוף החודש נמשכות. בפעם הראשונה יוכלו הישראלים להתחרות שם עם סממנים לאומיים, כולל שם המדינה והנפת הדגל, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.

 

במשלחת הגברים צפויים להשתתף ברוך שמאילוב (66 ק"ג), טוהר בוטבול (73 ק"ג), שגיא מוקי (81 ק"ג), פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג) ואורי ששון (מעל 100 ק"ג), וייתכן שלרשימה הזו יצטרף גם לי קוכמן.

 

מריוס ויזר. הזמין את מירי רגב לאבו דאבי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מריוס ויזר. הזמין את מירי רגב לאבו דאבי(צילום: אורן אהרוני)

 

אצל הנשים אפשר יהיה לראות את שירה ראשוני ונועה מינצקר (48 ק"ג), גילי כהן וגפן פרימו (52 ק"ג), תמנע נלסון לוי (57 ק"ג) וגילי שריר (63 ק"ג). מי שאמורה להצטרף למשלחת, כפי שפורסם אתמול, היא שרת הספורט מירי רגב, שקיבלה אתמול מכתב הזמנה מנשיא איגוד הג'ודו העולמי מריוס ויזר. שם היא גם אמורה לחתום על קיום תחרות הגרנד פרי בתל אביב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
טל פליקר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים