שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

הגיע הזמן של כספי לחזור לישראל

שחקנים אירופים רבים הבינו כי השנים הטובות בקריירה אינן רבות ולא כדאי לבזבז אותן, ולכן העדיפו לשחק ולוותר על התהילה המפוקפקת של ישיבה על הספסל

"יונתן, סע הביתה. קח תרמיל, קח מקל, וסע לארץ ישראל". כשיהונתן גפן כתב את השיר המפורסם הוא לא התכוון לעומרי כספי, אבל מילותיו מתאימות בדיוק למקרה של הישראלי החתום בממפיס.

 

מאמן הקבוצה, ג'יי-בי ביקרסטאף, בעונתו הראשונה כמאמן ראשי, לא נראה נלהב מהרכש שהג'נרל-מנג'ר כריס וואלאס החתים. במשחקי האימון קיבל כספי דקות בודדות ובמשחק הפתיחה כלל לא שותף, בתוסה 111:83 באינדיאנה. מקרי, או שזו המציאות?

 

עומרי כספי בפעולה (צילום: AP)
עומרי כספי (צילום: AP)

 

כספי פותח עונה עשירית ב-NBA, וזה הישג מצוין בפני עצמו. האם כדאי לו להישאר בממפיס עד שביקרסטאף יכיר ביכולותיו? האם לא הגיע הזמן שיבחן את יכולותיו המקצועיות מול הטובים שבשחקני היורוליג? כן עומרי, הגיע הזמן. משחקיך במדים הלאומיים מול נבחרות אירופיות אינם קני מידה לבחינת יכולתך להשתלב  אולי להוביל קבוצה ביורוליג. קבוצות היורוליג טובות מהנבחרות. קבוצות היורוליג הן למעשה קבוצות אמריקאיות לכל דבר עם תוספות של שחקנים אירופים מצוינים. רמת המשחקים ביורוליג, האינטנסיביות, איכות השחקנים אמנם אינם כמו הצמרת ב-NBA, אך קצב המשחקים והטיסות זהה לחלוטין.

 

הבט בלוח המשחקים של 16 קבוצות היורוליג. שחקנים אירופים רבים הבינו כי השנים הטובות בקריירה אינן רבות ולא כדאי לבזבז אותן, ולכן העדיפו לשחק ולוותר על התהילה המפוקפקת של ישיבה על הספסל. "לה בומבה" נבארו ויתר על תפקיד של נער פוסטר ב-NBA לטובת כתר מלכות באירופה. ננדו דה קולו שלא מצא את מקומו בליגה הטובה בעולם ואיתו סרחיו רודריגס משייטים באירופה בקלילות ויש עוד דוגמאות רבות.

 

השעון מתקתק, הקריירה מתקצרת, ובאירופה משלמים יותר טוב . אז - סע הביתה עומרי, קח רכבת, קח אווירון, קח תרמיל ומקל וסע לארץ ישראל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של ממפיס
עומרי כספי
צילום: האתר הרשמי של ממפיס
מומלצים