שתף קטע נבחר

פוטבול: הכי רחוק מאליפות שיש

פילדלפיה איבדה יתרון 0:17 ברבע האחרון, הפסידה בבית לקרוליינה וירדה למאזן שלילי. חדר ההלבשה של ג'קסונוויל רתח אחרי עוד הפסד, הראמס כבר ב-0:7 אחרי שהביסו את סן פרנסיסקו

גרג אולסן קרוליינה (צילום: MCT)
גרג אולסן עם הטאצ'דאון האחרון במשחק(צילום: MCT)

 

ההצלחה של העונה שעברה לא מלמדת כלום על השנה הנוכחית. מי שמשננת זאת, בעיקר בשבעת מחזורי הפתיחה של הליגה, היא האלופה פילדלפיה (4:3), שלא מוצאת את הקסם שמשך אותה לזכייה בסופרבול. הלילה (א') היא נכנס לרבע האחרון ביתרון 0:17 על קרוליינה (2:4) שלא הצליחה לחבר יותר מדי מהלכים, אבל ה-17:21 של הפנת'רס בסיום מאותת יותר מכל משחק אחר שמשהו לא בסדר אצל האיגלס.

 

המארחת זרמה כפי שהיא יודעת במחצית הראשונה, כשקרסון וונץ מסר לטאצ'דאון של אלשון ג'פרי, והוא הוסיף עוד אחד לדאלאס גודרט עם סיום הרבע השלישי. אבל אז המשחק עבר לידיים של קאם ניוטון. הוא הוביל התקפה בדרך לריצה של 14 יארד של קרטיס סמואל לאנדזון, מסר כדור של 18 לדווין פאנצ'ס והוסיף מסירה של שתי נקודות לג'ריוס רייט, ו-1:22 לסיום השלים בכדור על יארד אחד לגרג אולסן. שלושה טאצ'דאונים ברבע האחרון, קרוליינה זורמת, פילי בבוץ.

 

קם ניוטון קרוליינה  (צילום: רויטרס)
קאם ניוטון ברגע של אהבה(צילום: רויטרס)

 

המשפט איתו פתחנו נכון לא פחות לגבי ג'קסונוויל (3:4), שבשנה שעברה רצה עד לגמר ה-AFC והשנה מאבדת את העשתונות. ההגנה החזקה שלה מפורקת, הפציעה של הרץ המעולה לנארד פורנט משאירה חותם והלילה גם נגמרה הסבלנות כלפי הקוורטרבק בלייק בורטלס במהלך ההפסד הביתי ליוסטון (3:4), 20:7.

 

זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של הטקסנס המתאוששים (הקוורטרבק דשון ווטסון נסע למשחק באוטובוס, 1300 ק"מ, כי בקבוצה חששו שטיסה תשפיע לרעה על הפציעה בריאותיו), אבל גם ההפסד השלישי ברציפות של הג'גוארס. בורטלס נזרק לספסל במהלך המשחק לאחר שהשלים רצף של שני טאצ'דאונים ושמונה איבודים במהלך שלושת ההפסדים הללו, ומה שבאמת צריך להטריד את הקבוצה זה שהוא עדיין סיים כרץ המוביל עם 30 יארד. קודי קסלר שעלה במקומו רק הצליח לצמצם מעט, ועכשיו השאלה היא מה הלאה. לא ברור אם בורטלס ימשיך לקבל קרדיט, ובכלל, מה מצב חדר ההלבשה – כי בסיום נשמעו ממנו שאגות, וכשהדלת נפתחה נראה היה ששחקנים מפרידים קטטה.

 

בלייק בורטלס ג'קסנוויל פוטבול (צילום: רויטרס)
נגמרה הסבלנות כלפיו. בורטלס(צילום: רויטרס)

 

שיקגו (3:3) נתנה משחק מצוין מול ניו אינגלנד (2:5), כזה שאותת שאולי היא מסוגלת להשיג את הניצחון היוקרתי – אבל זה החזיק מעמד רבע אחד ועוד חמש דקות. עד אז מיצ'ל טרוביסקי שלט במשחק עם טאצ'דאון אחד שהשיג בעצמו, וההגנה לא נתנה לטום בריידי להתבטא. במקרים כאלה צריך שיקרה משהו מיוחד כדי שיתניע את העסק, והפטריוטס קיבלו את זה מקורדארל פטרסון.

 

מיד לאחר שג'ורדן האוורד רץ לטאצ'דאון קצר וקבע 7:17 לשיקגו, אחד המומחים הגדולים ב-NFL להחזרות כדור תפס את בעיטת הפתיחה וטס איתה לאנדזון הנגדי, עניין של 95 יארד. זה שיחרר לגמרי את הפקק אצל ניו אינגלנד שהתחילה לשחק עם יותר ביטחון. היתרון עוד חזר לברס במחצית השנייה, אבל קייל ואן נוי החזיר בעיטה שנחסמה לטאצ'דאון, בריידי מסר לג'יימס ווייט את השני של הרץ במשחק, וניו אינגלנד המשיכה ל-31:38.

 

קורדארל פטרסון ניו אינגלנד פוטבול (צילום: EPA)
התניע את העסק. פטרסון(צילום: EPA)

 

ג'ו פלאקו כבר ראה איך הוא לוקח את בולטימור (3:4) להארכה בבית מול ניו אורלינס (1:5) הנהדרת, אחרי טאצ'דאון של 14 יארד שמסר לג'ון בראון, 24 שניות לסיום. אבל באופן מדהים, הבועט

 הטוב בליגה כבר זמן רב, ג'סטין טאקר, החטיא לראשונה בקריירה בעיטת בונוס וניו אורלינס ניצחה 23:24. טנסי (4:3) אפילו לא השאירה לעצמה את האפשרות הזו. היא פגשה את הצ'ארג'רס (2:5) באצטדיון וומבלי בלונדון, ו-31 שניות לסיום מרקוס מריוטה מסר ללוק סטוקר את מה שאמור היה להיות הטאצ'דאון המשווה. אבל במקום לבעוט וללכת להארכה (כנראה), הטייטנס ניסו לנצח עם מהלך של שתי נקודות. הם קיבלו שתי הזדמנויות לכך, ופישלו בשתיהן – 19:20 לאל-איי.

 

הקבוצה השנייה מאל-איי, הראמס, כבר ב-0:7. זו פעם ראשונה שהם עושים זאת אחרי 33 שנה, ומספר שבע היה אחד הקלים העונה – 10:39 על סן פרנסיסקו (6:1). טוד גרלי רץ לעוד שלושה טאצ'דאונים בעונה המעולה שלו. הרוקי קריון ג'ונסון חתך את ההגנה של מיאמי (3:4) עם 158 יארד ריצה ודטרויט (3:3) ניצחה 32:21 בחוץ.

 

יתר המשחקים: וושינגטון (2:4) - דאלאס (4:3) 17:20, ג'טס (4:3) - מינסוטה (1:2:4) 37:17, טמפה ביי (3:3) - קליבלנד (1:4:2) 23:26 (בהארכה), אינדיאנפוליס (5:2) - באפלו (5:2) 5:37, קנזס סיטי (1:6) - סינסינטי (3:4) 10:45. בחמישי בלילה: אריזונה (6:1) – דנבר (4:3) 45:10. הלילה: אטלנטה - ג'איינטס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים