שתף קטע נבחר

פוטבול: גדולים על הג'איינטס

אטלנטה לא הלהיבה בבית מול ניו יורק, אבל למזלה האורחת הפכה ליעילה רק בחמש הדקות האחרונות. זה הספיק ל-20:23. אמארי קופר עבר לדאלאס

בעוד מספר חודשים אטלנטה תארח את הסופרבול, אבל נראה שזה מגיע באיחור עבור הפלקונס. הם כבר הגיעו לשיא כקבוצה לפני שנתיים, הפסידו לניו אינגלנד במהפך הגדול בהיסטוריה של הגמר, ומאז נסוגים לאחור. קשה לראות אותם בסופרבול הביתי.

 

אבל זה לא אומר שאי אפשר לנסות. הלילה (בין שני לשלישי) הם שיפרו קלות את המאזן ל-4:3 אחרי 20:23 על הג'איינטס (6:1) במגרש שמחכה לסופרבול. זה לא היה מרשים במיוחד, אבל בלי דבונטה פרימן הפצוע ובכושר כזה, הם ייקחו מה שיש.

 

טווין קולמן חוגג (צילום: MCT)
רשם 50 יארד. טווין קולמן (צילום: MCT)

 

מרווין הול תפס ברבע השני כדור לטאצ'דאון של 47 יארד ממאט ראיין, וטווין קולמן שעבר ערב קשה דהר ברבע האחרון לאנדזון בריצה של 30 מ-50 היארד שלו. רק במינוס 20:6, ב-4:47 הדקות האחרונות, ניו יורק נזכרה להחזיר בשני טאצ'דאונים של סאקוון בארקלי ואודל בקהאם, אבל באמצע ג'ורג'יו טאבקיו טיווח מ-56 יארד כדי להבטיח ניצחון.

 

הג'איינטס לא מצליחים לחבר את הכישרון ליחידה מנצחת. הם כפו איבוד על חוליו ג'ונס, ואיליי מאנינג מצא שני תופסים לוהטים, סטרלינג שפרד (167 יארד) ובקהאם (143), ואיכשהו, זה הספיק רק לניסיון קאמבק רפה בסיום.

 

טווין קולמן חוגג עם חבריו (צילום: רויטרס)
אטלנטה בטירוף(צילום: רויטרס)

 

עוד בליגה, ג'ון גרודן ממשיך לנקות את האורוות באוקלנד ואחרי הפרידה מחליל מק בתחילת העונה הוא שלח את התופס אמארי קופר לדאלאס תמורת בחירה בסיבוב הראשון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קולמן חוגג עם חבריו
צילום: רויטרס
מומלצים