שתף קטע נבחר

אליפות העולם בג'ודו תיערך בקטאר

בצל יציאת הנבחרת לגראנד סלאם באבו דאבי, הודיע איגוד הג'ודו כי האליפות ב-2023 וגמר טורניר המאסטרס לפני טוקיו 2020 יתקיימו במדינת המפרץ העשירה

איגוד הג'ודו העולמי (IJF) הכריז הערב (שלישי) כי אליפות העולם בשנת 2023 תיערך בדוחא שבקטאר, וכן כי כבר ב-2020 יתקיים באותו המקום גמר טורניר המאסטרס, שיהיה הטורניר האחרון לפני אולימפיאדת טוקיו.

 

"זה כבוד עבור איגוד הג'ודו העולמי לערוך את התחרויות הללו בקטאר", סיפר הנשיא מריוס ויזר. "מדובר באחת המדינות שתורמות הכי הרבה לפיתוח הספורט המקומי והעולמי. הספורט הוא ערך אוניברסלי ומדובר במדינה שתומכת בשלום ובאחדות בין ארצות העולם". נוסף על ההכרזה סיכם ויזר עם התאחדות הג'ודו, הטאקוונדו והקראטה של קטאר, עיד אלמוריח, על המשך שיתוף פעולה לטובת פיתוח הענף במדינה.

 

גפן פרימו (צילום: אורן אהרוני)
גפן פרימו (מימין). תייצג את ישראל בקטאר?(צילום: אורן אהרוני)

 

ההכרזה על קיום האליפות במדינת המפרץ שלא מקיימת יחסים עם ישראל, מגיעה רק יומיים לפני תחרות הגראנד סלאם באבו-דאבי השכנה, שם נאבקה ישראל במשך שנתיים כדי לאפשר את השתתפותה. הנבחרת שכוללת 11 ספורטאים תמריא מחר לנסיכות וביום חמישי תצטרף אליהם שרת התרבות והספורט, מירי רגב.

 

קטאר תארח בשנים הקרובות מספר אירועי ספורט בינלאומיים גדולים ביניהם אליפות העולם בהתעמלות מכשירים שתיפתח כבר ביום חמישי, אליפות העולם באתלטיקה בשנה הבאה וגולת הכותרת - המונדיאל ב-2022.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שגיא מוקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים