שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

השינוי במכבי חיפה יגיע מהנמכת ציפיות

הגיע הזמן לבנות קבוצה שתתמודד עם סכנין, מכבי פ"ת, נתניה ובני יהודה. ראינו שהתקציב לא משפיע על הקבוצה, וגם ב-35 מיליון שקל אפשר להעמיד סגל שיתמודד על הפלייאוף העליון

ככל הנראה זו תהיה עוד עונה כושלת עבור יעקב שחר ומכבי חיפה. הגיע הזמן לקבל את ההחלטה הקשה, להבין שבשלב זה המועדון לא יכול להתמודד עם מכבי ת"א או הפועל בארשבע ולבנות קבוצה שתילחם על הפלייאוף העליון ולא תחשוב על אליפות. לפי הצפי, במחזור העשרים חיפה תהיה במרחק 30 נקודות מהצמרת. נכון, בלב ובראש שלכם אתם אימפריה, אבל למעשה הפכתם לקבוצה בינונית מינוס.

 

הנכסים שנשארו למכבי חיפה הם האוהדים והאצטדיון, שילוב שמוביל למכירת מספר המינויים הגדול בארץ. למעשה, זה הופך להיות המינוי הכי יקר בגלל שבשליש האחרון רוב המנויים לא מגיעים למשחקים.

 

עמית זנטי וארנסט מאבוקה (צילום: גיל נחושתן)
מכבי חיפה(צילום: גיל נחושתן)

 

לכן, מר יעקב שחר, איש יקר לחיפה ולספורט בכלל, הגיע הזמן שתתחיל לבנות קבוצה שתתמודד עם סכנין, מכבי פ"ת, נתניה ובני יהודה. ראינו שהתקציב לא משפיע על הקבוצה, וגם ב-35 מיליון שקל אפשר להעמיד סגל שיתמודד על הפלייאוף העליון. חשוב לצמצם את הצוות המקצועי ולהביא מאמן ישראלי. השם שעולה לי כרגע זה יוסי אבוקסיס, המאמן החם בליגה בשנים האחרונות, שנראה שאם יאסוף 11 שחקנים מהליגה הלאומית יגיע לפלייאוף העליון. מאמן שדאג להביא שחקנים שמתאימים לשיטת המשחק.

 

נכון, בשנה הראשונה חיפה תמכור רק 5,000 מינויים, אבל לפחות האוהדים לא ירגישו שחלק מהמאמנים והשחקנים עושים עליהם סיבוב. ואל תמתין, שחר: גם בית"ר ירושלים מחפשת מאמן. בהצלחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מיכיל קראמר
צילום: גיל נחושתן
מומלצים