שתף קטע נבחר

ההפתעה שמתכננת מירי רגב באבו דאבי

השרה שתגיע לתחרות הג'ודו מתכוונת להניף את דגל ישראל ולעמוד במהלך כל הקרבות של הנציגים הישראלים. גורם באיגוד: "זה עשוי להסתיים בצורה לא נעימה"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, תמריא מחר (חמישי) לאבו דאבי כדי לצפות בתחרות הגראנד סלאם בג'ודו שתיערך שם, בהשתתפות המשלחת הישראלית שתתחרה לראשונה תחת דגל ישראל וההימנון המדינה באיחוד האמירויות. רגב תשהה באבו דאבי חמישה ימים.

 

רגב מתכננת הפתעה קטנה באולם התחרויות. השרה תגיע מצוידת בדגל ישראל ומתכוונת לעמוד בכל קרב של ג'ודוקא ישראלי כך שיהיה קשה מאוד לפספס אותה. 

 

מירי רגב (צילום: אבי מועלם)
מירי רגב. מתכננת הפתעה(צילום: אבי מועלם)

 

בענף הג'ודו לא ממש אוהבים את הרעיון. גורם באיגוד אמר:"רגב היא מוזמנת של נשיא איגוד הג'ודו העולמי וצריכה לכבד אותו. הנשיא ויזר עשה הכל כדי שהשנה נופיע עם דגל והימנון ואסור להיגרר לפרובוקציות".

 

עוד אמר: "קשה לי להאמין שהיא תעשה פרובוקציה. מקבלים אותנו כל שנה שם מאוד יפה, נכון שהיו מספר בעיות ועמדנו על שלנו ובסוף זה הצליח. אבל מהלך כזה עשוי להיגמר בצורה לא נעימה".

 

רגב ונבחרת הג'ודו. תניף את הדגל גם באבו דאבי? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
רגב ונבחרת הג'ודו. תניף את הדגל גם באבו דאבי?(צילום: אורן אהרוני)

 

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי הגיב: " היחידי שיכול להגיב בשם האיגוד זה אני ורק אני, במידה ומישהו אחר מגיב זה רק לאחר אישור שלי, כך שהתגובה שבכתבה לא מייצגת את האיגוד ועובדיו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים