שתף קטע נבחר

כדורעף: מטה אשר/עכו ניצחה בחוץ את המעפיל

הדאבליסטית לא התרגשה מהקבוצה המתחדשת של זוהר בר נצר והביסה אותה 0:3. נועם כץ: "למדנו אותם טוב"

500 אוהדים הגיעו אמש (חמישי) לאולם הקומפקטי בקיבוץ עין החורש בתקווה לראות את המעפיל/מנשה/עמק חפר מפתיעה את הדאבליסטית, מטה אשר/עכו. זה לא ממש קרה כשהחבורה של נועם כץ הביסה את יריבתה 0:3 (16:25, 16:25, 17:25).

 

סלבה בצ'קלה וסטס נביאדומסקי הובילו את מטה אשר/עכו עם 13 נקודות כל אחד. אלכס אוסוקין סיים עם 11. הנרי בל סיים עם 10 נקודות למעפיל/מנשה/עמק חפר.

 

 

נועם כץ וזוהר בר נצר (צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף) (צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף)
נועם כץ וזוהר בר נצר(צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף)

 

מאמן מטה אשר/עכו נועם כץ: "בשביל לנצח פה שלוש מערכות, שבהן המעפיל לא יגיעו ל-20, גם אנחנו צריכים לשחק טוב, ובאמת שיחקנו טוב היום. למדנו את המעפיל, מאיפה הם יתקיפו, עמדנו במקומות הנכונים, אבל כל הקרדיט לשחקנים. למדנו נכון את מעפיל, אבל משחק שלם לא התקפנו כמעט מהקו השני, וצריך להסתכל גם על החסרונות שלנו, כי קבוצות אחרות ינצלו אותם".

 

המאמן המפסיד, זוהר בר נצר, אמר: "קשה למצוא משהו להגיד אחרי משחק כזה. המון טעויות. מטה אשר קבוצה טובה וחזקה, ובטח שיותר טובה מאיתנו. אנחנו עושים המון טעויות שלא מחויבות, ודווקא השחקנים המבוגרים יותר. יש לנו בעיה במשחק הקבלה, זה משהו שאנחנו יודעים, ומשהו שנצטרך להתמודד איתו כל הליגה. אני מאוד מאוכזב. באו כל כך הרבה אנשים, מזמן האולם הזה לא היה כל כך מלא, ואני מרגיש שאיכזבנו ובגדול. המטרה נגד קבוצה כמו מטה אשר זה להכניס אותם למצוקה, אבל לא עשינו את זה"

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
הפועל מטה אשר
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים