שתף קטע נבחר

פוטבול: הראמס רומסים את הליגה

הקבוצה מאל.איי עלתה למאזן 0:8 אחרי ניצחון ביתי על גרין ביי. פילדלפיה הייתה צריכה לטוס ללונדון כדי לחזור לנצח, קאם ניוטון ופטריק מהומס לוהטים וטמפה ביי כבר לא יודעת אם איזה קוורטרבק כדאי לפתוח. המשחק בין פיטסבורג לקליבלנד נפתח בדקת דומייה לזכר קורבנות הפיגוע בעיר

אתה יכול להשיג מאזן מושלם בליגה, לשחק פוטבול מעולה ואז להגיע לרגעי ההכרעה וליפול בגלל חוסר בקשיחות, באינטנסיביות הייחודית שדרושה כדי להשלים את המשימה, המנטליות הנכונה. ואתה יכול גם להסתכל לארון רוג'רס בעיניים, לספוג את כל מה שיש לו להציע ואז לצאת מנצח, ובכך להוכיח שהקבוצה שלך - עד שתתקבל הוכחה אחרת - היא הדבר האמיתי.

 


 

מסוכן מאוד להמר על קבוצות שיילכו עד הסוף במהלך העונה, כי הפלייאוף הוא עולם אחר לחלוטין. אבל הראמס, שעלו הלילה (א') ל-0:8, מצליחים למלא בינתיים את כל הקריטריונים. שיפור עצום בהתקפה וביכולת של ג'ארד גוף, הגנה נפלאה, ניסיון שהצעירים צברו בשנה שעברה, וכן, גם התמודדות מוצלחת עם מצבים קשים ויריבות חזקות. ה-27:29 הביתי על גרין ביי (1:3:3) היה משחק כזה שצופים בו ומהנהנים לעצמכם: "כן, יש פה משהו".

 

טוד גרלי לוס אמג'לס ראמס פוטבול (צילום: רויטרס)
פשוט אימתני. טוד גרלי(צילום: רויטרס)

 

הפקרס, גם כשהם לא בשיאם (משהו בעונה הזו לא מתקתק כמו שצריך בגרין ביי), מסוגלים לאמלל את הטובים ביותר. זה מה שקרה במשך מחצית כמעט שלמה. רק 21 שניות לסיום הרבע השני גוף מסר טאצ'דאון לג'וש ריינולדס שהוריד ל-10:8 בהפסקה. ברבע השלישי טוד גרלי האימתני וריינולדס השיגו שנים נוספים ואת השליטה, אבל טאצ'דאונים של ארון ג'ונס ומרקז ואלדז-סקנטלינג (מסירה מדהימה ל-40 יארד מרוג'רס) הפכו ל-26:27 לגרין ביי.

 

הפקרס עוד הצליחו לעצור התקפה אחת של אל.איי, לפני שהראמס התמודדו עם מבחן הבגרות ועברו אותו בהצלחה. גוף וגרלי חתכו במהירות את ההגנה עד לשער השדה המנצח של גרג זוארליין מ-34 יארד, 2.05 שניות לסיום, ואז ההגנה השתלטה על הבעיטה שטיי מונטגומרי שמט כדי להבטיח את הניצחון. מספר מהלכים קטנים ואיכותיים, בדיוק בזמן הנכון.

 

טוד גרלי לוס אמג'לס ראמס פוטבול (צילום: רויטרס)
ג'ארד גוף חוגג מאזן 0:8 מפתיחת העונה(צילום: רויטרס)

 

המשחק בין פיטסבורג (1:2:4) לקליבלנד (1:5:2) נערך בעיר יממה לאחר הפיגוע המזעזע בבית הכנסת. לפני הפתיחה נערכה דקת דומייה, וביציע אף נראו אוהדים עם קסדת הסטילרס מעוטרת במגן דוד כדי לחלוק כבוד לקורבנות. על המגרש פיטסבורג לא נראתה טוב ברבע הראשון, לפני שבן רות'ליסברגר מסר שני טאצ'דאונים לאנטוניו בראון, ג'יימס קונר רץ לשניים נוספים והמארחת ניצחה 18:33.

 

בטמפה ביי (4:3) שוב נראה שעמדת הקוורטרבק הפותח מתנדנדת. ג'יימיס ווינסטון נחטף ארבע פעמים בהפסד 37:34 בסינסינטי (3:5), ואחרי שהפעם הרביעית הפכה לטאצ'דאון של ג'סי בייטס, הוא נשלח לספסל וראיין פיצפטריק חזר לתמונה. ברבע האחרון הוא הרשים עם 11 מ-15, 194 יארד ושני טאצ'דאונים (אחד נהדר על 72 יארד למייק אוואנס), מה שהוביל לשוויון 34:34, אבל רנדי בולוק ניצח עבור סינסינטי עם בעיטה מ-44 יארד על הבאזר. כרגיל, אין לדעת מה זה אומר מבחינת האיש שיפתח במחזור הבא אצל הבאקנירס חסרי היציבות.

 

ג'יימס ווינסטון טמפה ביי פוטבול (צילום: gettyimages)
לא היום שלו. ווינסטון(צילום: gettyimages)

 

קרוליינה (2:5) מתחילה להתחמם, והאתגר של קאם ניוטון הלילה היה משחק ביתי מול ההגנה הטובה בליגה, זו של בולטימור (4:4). כשהוא גמר איתה, היא ירדה למקום החמישי. זה היה 21:36 איכותי במיוחד של הפנת'רס כשניוטון מוסר שני טאצ'דאונים ורץ לאחד נוסף בתחילת הרבע האחרון. הוא היה מדויק עם 21 מ-29 ו-219 יארד, וסיים כרץ המוביל של הקבוצה עם 52 נוספים. ניו אורלינס (1:6) נראית אפילו טוב יותר, אבל למרות שני הטאצ'דאונים של אלווין קמארה, אחד בתפיסה ואחד בריצה, מי שגמר את ה-20:30 על מינסוטה (1:3:4) היה פי-ג'יי וויליאמס שחטף כדור של קירק קאזנס והחזיר לאנדזון על 45 יארד ברבע השלישי וקבע 13:27.

 

קנזס סיטי פוטבול (צילום: MCT)
מועמדת לגיטימית לאליפות? קנזס סיטי(צילום: MCT)

 

יש כל מיני מועמדות לאליפות שעלו פה - וזה עוד לפני שדיברנו על קנזס סיטי (1:7) שניצחה את דנבר (5:3) 23:30 עם עוד ארבע מסירות לטאצ'דאון של פטריק מהומס - ויש גם אלופה מכהנת

 אחת שמנסה לחזור לעצמה. פילדלפיה הצליחה להתאזן ל-4:4 אחרי 18:24 לא פשוט על ג'קסונוויל (5:3) בלונדון, כשהחדשות הטובות ביותר עבור הקבוצה היו המסירות שיצאו מהידיים של קרסון וונץ. לאט-לאט הוא מקבל יותר ביטחון, והפעם חילק באצטדיון וומבלי שלושה טאצ'דאונים.

 

יתר המשחקים: אריזונה (6:2) - סן פרנסיסקו (7:1) 15:18, אוקלנד (6:1) - אינדיאנפוליס (5:3) 42:28, דטרויט (4:3) - סיאטל (3:4) 28:14, ג'איינטס (7:1) - וושינגטון (2:5) 20:13, שיקגו (3:4) - ג'טס (5:3) 10:24. הלילה: באפלו - ניו אינגלנד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: MCT
שחקני הראמס חוגגים
צילום: MCT
מומלצים