שתף קטע נבחר

ג'ודו: מדליית כסף לשמאילוב בגראנד פרי האג

הישראלי (עד 66 ק"ג) ממשיך בתקופה הטובה שלו וסיים במקום השני אחרי שהפסיד בגמר ליריב מגיאורגיה. ארוסתו בטינה טמלקובה (עד 52 ק"ג) סיימה במקום החמישי אחרי שהפסידה בקרב על הארד


ברוך שמאילוב על הפודיום (צילום: איגוד הג'ודו)
ברוך שמאילוב על הפודיום(צילום: איגוד הג'ודו)

 

הג'ודוקא ברוך שמאילוב ממשיך בתקופה הטובה שלו והיום (שישי) הוא סיים עם מדליית הכסף בגראנד פרי האג. שמאילוב, שמתחרה במשקל עד 66 ק"ג, פתח את התחרות עם ניצחון קליל באיפון על יריב מולדובי והמשיך עם ניצחון קשה על ג'ודוקא ספרדי.

 


 

ברבע הגמר פגש את היפני קיוטה קידו, השיג ווזארי ועלה לשלב הבא. בחצי הגמר המתין לו המונגולי אלטנשקה דובדון, אך הישראלי לא התרגש והצליח להשיג איפון תוך 2:43 דקות כדי לעלות לגמר - אך שם הוא הפסיד לגיאורגי ואז'ה מרגבלשווילי. באותו משקל טל פליקר הפסיד בקרב הראשון באיפון ליריב רוסי.

 

ברוך שמאילוב על הפודיום (צילום: איגוד הג'ודו)
ברוך שמאילוב יחד עם מאמנו אורן סמדג'ה(צילום: איגוד הג'ודו)

 

ברוך שמאילוב בפעולה (צילום: אורן אהרוני)
ממשיך בכושר הטוב. ברוך שמאילוב(צילום: אורן אהרוני)

 

בטינה טמלקובה, המתחרה

במשקל עד 52 ק"ג סיימה במקום החמישי הכללי אחרי תחרות טובה מאוד ופסילה מעצבנת בסיום. טמלקובה ניצחה יריבות מהולנד ורוסיה, אך הפסידה בחצי הגמר לג'ודוקא בלגית והתמודדה על הארד. שם הפסידה הישראלית להונגרייה רקה פאפ ונאלצה להסתפק במקום החמישי בעקבות עבירה על רוח הספורט.

 

באותו משקל של טמלקובה, גילי כהן סיימם במקום השביעי. כהן פתחה עם ניצחון על מתמודדת סינית, אך הפסידה ברבע הגמר לג'ודוקא מצרפת. בבית הניחומים, נכנעה פעם נוספת לאותה פאפ שניצחה את טמלקובה. נועה מינצקר ותמר מלכה הפסידו בקרב הראשון שלהם במשקל עד 48 ק"ג.


פורסם לראשונה 16/11/2018 17:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הג'ודו
ברוך שמאילוב
צילום: איגוד הג'ודו
מומלצים