שתף קטע נבחר

כדורעף: הסיבוב הראשון הסתיים, מטה אשר ראשונה

כפ"ס שנייה ומכבי ת"א שלישית, אבל המעפיל יכולה לעקוף את הצהובים אם תנצח בחמישי את הוד השרון

הסיבוב הראשון בליגת העל בכדורעף הסתיים אמש (שלישי) בלי הפתעות. הדאבליסטית, מטה אשר/עכו נשארה ראשונה אחרי 0:3 קליל בחוץ על אליצור אשקלון ותתחזק בימים הקרובים באנג'לו צ'וק, הפועל כפר סבא גברה בבית 0:3 על ק.ק תל אביב ומ.ס עילבון הפסידה 3:1 למכבי ת"א.

 

הפועל כפר סבא - ק.ק תל אביב 0:3 (8:25, 16:25, 15:25)

ניצחון ביתי קליל ומהיר (59 דק') לקבוצה של שגיא ברעם, שנותרה במקום השני. מאור הר נוי בן ה-16 זכה להופעה ראשונה בקבוצה הבוגרת של המועדון. את המארחים הוביל בנקודות גיא גניס, שסיים עם 12, מתוכן 8 קיל בלוקס מהדהדים. ארנרדו גומז שחוזר לכושר משחק תרם 11 נקודות. בק.ק תל אביב בלט חן מאיר עם 10.

 

שחקני מכבי תל אביב חוגגים (צילום: מכבי תל אביב)
יכולים לחגוג. שחקני מכבי ת"א(צילום: מכבי תל אביב)

 

מ.ס עילבון - מכבי יעדים תל אביב 3:1 (25:20, 25:21, 22:25, 25:22)

עילבון ממשיכה להיות הקבוצה הבולטת בחלק התחתון של הליגה, אבל לא הצליחה להשיג יותר ממערכה מול הצהובים העדיפים, למרות הקהל הרב שהגיע למשחק הצמוד. הקבוצה של אריה זלינגר הרוויחה את המקום השלישי, לפחות עד למפגש בין המעפיל להוד השרון ביום חמישי.

 

אליצור נתן אשקלון – הפועל מטה אשר/עכו 3:0 (25:13, 25:12, 25:17)

עד לתוצאה של 5:5 במערכה הראשונה, אשקלון עוד הייתה במשחק. בהמשך הורגשו הבדלי הרמות היטב, ומטה אשר עכו ניצחה ללא קשיים של ממש. עדיין בלי סטס נביאדומסקי, האדומים לא הרשו למארחת להתקרב, וסיימו את הסיבוב הראשון במאזן מושלם, עם שבעה ניצחונות. כדי להשלים את המשימה התגייסו קווין פויר הגרמני, שסיים את המשחק עם 16 נקודות, וסלבה בצ'קלה, שהשאיר באופן קבוע את הכדורים בצד של אשקלון, ו-5 מתוך 13 הנקודות שלו הגיעו מחסימות מוצלחות. ברונו קרצשמר מאשקלון הוביל את הקבוצה עם 8 נקודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
שחקני מטה אשר
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים