שתף קטע נבחר

גלישת גלים: אשדוד אלופה

הנבחרת מעיר הנמל זכתה בתחרות גלישת גלים בין ערים שהתקיימה בחדרה. הפרס: 9,000 שקל

נבחרת אשדוד היא הזוכה בתחרות גלישת גלים בין ערים שהתקיימה ביום שישי האחרון בבריכת הגלישה citywave שבכפר הקניות והבילויים, מול החוף וילג' שבחדרה. בתחרות השתתפו טובי גולשי הגלים בישראל, חברי הנבחרת, אלופי ישראל ודור העתיד.

 


 

למקום השני הגיעה הנבחרת של מושב בית ינאי ולמקום השלישי נבחרת חיפה. כל עיר יוצגה על ידי שלושה גולשי גלים מהטובים בארץ. אשדוד, שקטפה את המקום הראשון בתחרות, יוצגה על ידי הגולשים טל אסייג, שי ביידא וגיא כהן וזכתה בגביע ופרס על סך 9,000 שקל.

 

גד שטרן, מנכ"ל מול החוף וילג': "אנחנו שמחים לקיים לראשונה בישראל תחרות בין ערים ובכוונתנו להפוך זאת למסורת. כידוע, ענף גלישת הגלים צפוי להיכנס לאולימפיאדת טוקיו 2020. מאחר וזו תחרות ראשונה מסוגה, והמתקן הוא שונה מגלישה בים, היה צורך בתכנון פורמאט שונה לתחרות על מנת ליצור אקשן ועניין לקהל ולמתחרים עצמם. את תכנון הפורמט הייחודי והפקת האירוע עשתה חברת הגלישה, Klinika, המתמחה בתכנון והפקת אירועי גלישה, סקייטבורד וסנובורד יחודיים ולא שגרתיים. את התחרות שפט ארגון גולשי הגלים בישראל". 

 

בריכת גלישת הגלים מבית חברת citywave היא אחת מעשר הקיימות בעולם. הבריכה היא מוקד עלייה לרגל לחובבי גלישה מקצועיים וחובבים מכל רחבי הארץ. בבריכה ניתן לגלוש עד 15 גולשים בסשן שאורך 45 דקות והיא מתאימה מגיל 8 ומגובה 1.1 מ' ומעלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נועם אשל/גלובל סרף
גלישת גלים, ארכיון
צילום: נועם אשל/גלובל סרף
מומלצים