שתף קטע נבחר

כדוריד: מכבי ראשל"צ כמעט רשמה סנסציה אירופית

קבוצתו של סער פרנקל ניצחה בחוץ 27:30 את סן רפאל הצרפתית וכמעט הצליחה למחוק פיגור של שבעה שערים מהמשחק הראשון נגד פיינליסטית המפעל. סרוגו: "השיפוט היה ביתי, התוצאה משקרת"

מכבי ראשון לציון הייתה קרובה הערב (ראשון) לחולל סנסציה אירופית. קבוצתו של סער פרנקל הגיעה להתמודדות בצרפת מול סן רפאל בסיבוב המוקדמות השלישי של גביע האיגוד האירופי כשהיא בפיגור שבעה שערים מהמשחק הראשון בארץ. האורחת כבר הוליכה בהפרש של שישה שערים שלוש דקות לסיום, אבל לטענת אנשיה כמה החלטות שיפוט מעוררות מחלוקת הורידו את הפער ובסיום ניצחה החבורה הישראלית 27:30 והודחה.

 

"אין לי מילים לתאר", אמר בסיום יו"ר המועדון, ראול סרוגו. "לנצח בצרפת את סן רפאל, זה בעיני הניצחון הגדול ביותר בחוץ מאז ומעולם של קבוצה ישראלית באירופה. היינו בשש הפרש שלוש דקות לסוף, והשיפוט הביתי לא נתן לנו לעבור שלב. גם היום התוצאה משקרת, אבל הבאנו הרבה כבוד לכדוריד הישראלי ואני גאה על כך".

 

קראצ'יץ' (צילום: הדר ואן קולא)
ניצחון ענק בחוץ. קראצ'יץ'(צילום: הדר ואן קולא)

 

ראשל"צ פתחה את המשחק נהדר והוליכה 0:5 כבר בדקות הראשונות. הצהובים עלו ל-4:10 בדקה ה-15, אבל עד סיום המחצית הצליחה סן רפאל להשוות ל-15:15. גם בחצי השני השליטה הייתה ישראלית, אולם ראשל"צ לא הצליחה כאמור למחוק את הפער מהמשחק הראשון.

 

רסטקו סטויקוביץ' הוביל את הכובשים עם 7 שערים, מרקו מאטיץ' ועמית סטלמן הוסיפו 5 כ"א, יוני רוזנטל 4, איבן קראצ'יץ' 3, ירמי סידי 2, עומר גרא, בר מסורי, ולדי קופמן ורותם סגל 1 כ"א.

 

מ.כ חולון הודחה הערב בלוקסמבורג מגביע האתגר, אחרי הפסד נוסף לברחם המקומית 32:29 (אמש – 33:28). ביום שלישי תיערך הגרלת שמינית גמר גביע האתגר בה תשתתף א.ס רמת השרון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא
עומר גרא
צילום: הדר ואן קולא
מומלצים