שתף קטע נבחר

רסטקו סטויקוביץ' התפרע, מכבי ראשל"צ ניצחה בדרבי

כדוריד: המתאזרח (10 שערים) שלח מרפק לפניו של דניאל שקלים ברגעי הסיום, התעמת עם עידן מימון והורחק בכרטיס אדום. הצהובים ניצחו – 28:33. הקאמבק המדהים של מ.כ באר שבע נמשך. נבחרת הנשים ניצחה את קוסובו במוקדמות אליפות העולם

בשורה התחתונה מכבי ניצחה אחר הצהריים (שישי) את הפועל ראשון לציון בדרבי הראשון של העונה בליגת העל בכדוריד - 28:33. הניצחון הצהוב היה די צפוי לאור המומנטום השונה בו היו שני המועדונים.

 

הצהובים נראים נהדר מפתיחת העונה ורשמו ניצחון שביעי ברציפות. האדומים הגיעו ללא הכוכב שלהם, נובאק בוסקוביץ', שסובל מקרע במפשעה ולא יחזור בתקופה הקרובה לשחק, ואיבדו במשחק גם את שי נתן וסאבו מאסטר שנפצעו. זה היה הפסד שלישי העונה של האדומים.

 

רסטקו סטויקוביץ' (צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)
כיכב והיכה. רסטקו סטויקוביץ' בפעולה. על הפרקט מימין: דניאל שקלים(צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)

 

סיום המשחק העכיר את האווירה לגמרי. רסטקו סטויקוביץ', שהצטיין כרגיל עם 10 שערים, הכניס מרפק מכוער לדניאל שקלים, במגרש התפתחה מהומה והשופטים החליטו להוציא לו אדום ישיר, אבל לא כרטיס כחול. המקשר התגרה לאורך כל המשחק באוהדי האורחת שהתמקמו מעל הספסלים של הקבוצות, וגם עידן מימון לא אהב את זה. בין השניים התפתח עימות עד שהמתאזרח עזב את הפרקט בעקבות ההרחקה. בסיום השניים ליבנו ביניהם את הדברים וסטויקוביץ' התנצל בפני מימון ושקלים.

 

כבשו למכבי: רסטקו סטויקוביץ' 10, עמית סטלמן 7, מרקו מאטיץ' 5, ירמי סידי, יוני רוזנטל 4 כ"א, איבן קראצ'יץ', ולדי קופמן ועומר גרא 1 כ"א. כבשו להפועל: שון סלס 7, ערן צרפתי 6, דניאל שקלים 5, סאבו מסטר 3, יובל גררה, רותם בר 2 כ"א, עידו לביא, גיא כהן ואיתי סורקיס 1 כ"א.

 

איבן קראצ'יץ' (צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)
איבן קראצ'יץ' בדרך לעוד שער של מכבי(צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)

 

התוצאה המרכזית הנוספת מהמחזור הגיעה מהדרום שם ניצחה מ.כ באר שבע את הפועל רמת גן 24:33 (11:15). היה זה ניצחון שלישי ברציפות לעולה החדשה, שמאז שביצעה את חילופי הזרים וצירפה את סטפן צ'יריץ' היא בלתי מנוצחת. האורדונים סוגרים את הטבלה יחד עם מ.כ חולון.

 

שאר תוצאות המחזור: הפועל אשדוד - חולון 31:34, עירוני רחובות - א.ס רמת השרון 35:28, מכבי קריית מוצקין - בני הרצליה 38:28, א.כ נס ציונה - הפועל קריית אונו 26:35.

 

נבחרת הנשים ניצחה את קוסובו

נבחרת הנשים השיגה היום ניצחון 25:28 על קוסובו בפתיחת משחקי מוקדמות אליפות

העולם שנערכים בסלובקיה. שיר וקרט הובילה עם 12 שערים, עמית איזק הוסיפה 5, נלי אמינוב 3. דנה אפלבוים, שרה אשורי ואושרי כהן 2 כ"א, קים לוי וטלי בראל 1 כ"א.

 

בשבת וביום ראשון הנבחרת תפגוש את סלובקיה ואוקראינה החזקות, שמתמודדות ביניהן הערב. הראשונה בבית תעפיל לשלב הפלייאוף במוקדמות, השנייה בעלת המאזן הטוב ביותר מבין בתי המוקדמות תצטרף אליהן.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון
רסטקו סטויקוביץ'
צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון
מומלצים