שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

בנאדו ומרדכי צריכים להוביל את מכבי חיפה

הרבה שמות נזרקים לאוויר, אבל הפתרון האידיאלי עבור יעקב שחר זה למנות את שני המאמנים שכבר עובדים במערכת, ושלקהל יהיה קל להתחבר אליהם בזכות עברם המפואר במועדון

על פי התגובות לעזיבה המצערת של אלי גוטמן את מכבי חיפה ניתן לחשוב שעומדת בפני יעקב שחר דילמה קשה במיוחד בניסיונו לאתר מחליף ראוי בצורה זריזה. הרבה שמות נזרקים לאוויר, מרוני לוי ועד ננאד פראליה, אולם לדעתי האדם הנכון לחבר את חבורת השחקנים המוכשרת שהתקבצה אך לא התחברה במועדון הוא אריק בנאדו.

 

אמנם מאז ההצלחה המטאורית בעונתו הראשונה במכבי חיפה אריק בנאדו לא ממש זכה להצלחה בתפקיד כלשהו, מהצעירה ועד הפיטורים המהירים מבני יהודה והפועל ר"ג, אך אין לי ספק שכל החוויות שצבר מאז החל לאמן הפכו אותו למאמן טוב יותר משהיה אז. צריך לזכור שהחלק השני של העונה בה בנאדו קיבל את המושכות בקבוצה הבוגרת היה היה ביותר של הקבוצה בשבע השנים השחונות הללו, וכמו אז גם עתה הוא לא נאלץ לבנות קבוצה מן היסוד, כמו בעונה השנייה בה פוטר, אלא בא לחבר מתכון שמישהו אחר צירף יחד ובתפקיד זה בהחלט יש לו סיכוי טוב להצליח.

 

בנאדו (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
בנאדו(צילום: יאיר שגיא)

 

מבחינת שחר הבחירה בבנאדו כשלצידו איתי מרדכי היא רווח נקי מכל הכיוונים. הוא ממנה אנשים שכבר נמצאים במערכת, כך שאין הוצאה כספית, למעשה יש חיסכון כתוצאה מהעזיבה של גוטמן, הוא מרוויח מחדש אנשי מערכת ותיקים בעמדות מכריעות וחשוב מכך הוא מאפשר לקהל לתמוך באנשים שהיו חלק מהותי מההצלחות של המועדון המפואר הזה כשחקנים.

 

מה שאמר משה חוגג על בית"ר ירושלים תקף גם על חיפה - המצב המקצועי של הקבוצה גרוע לעין ערוך ממצב ההתקדמות של המועדון בשאר התחומים. לדעתי לא רחוק היום שהרמה במגרש תשיג מחדש את הגבהים אליהם מגיעים המועדונים הללו ונתינת המפתחות בידיים של בנאדו יכולה להתברר כצעד חשוב של בעלי מכבי חיפה בהשגת היעד הזה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
איתי מרדכי
צילום: ראובן כהן
מומלצים