שתף קטע נבחר

ממשיכה בצניחה: א.ס רמה"ש הודחה מגביע המדינה

כדוריד, רבע גמר הגביע: מ.כ חולון הדהימה את החבורה של ולאדן ג'ורדוביץ' 27:29 וחזרה לחצי הגמר לראשונה מאז 2015. עוד בשלב הבא: א.כ נס ציונה ומכבי ראשל"צ

א.ס רמת השרון ממשיכה לפשל ובגדול. הקבוצה של המאמן הסרבי ולאדן ג'ורדוביץ' הודחה אחר הצהריים (שישי) ברבע גמר גביע המדינה אחרי הפסד בחוץ למ.כ חולון 29:27 (14:13). השרונים, שנבנו בקיץ על מנת להתחרות על כל התארים, הפסידו כבר אחד ובליגה הם מדורגים רק במקום השמיני עם תום הסיבוב הראשון (שישה הפסדים).

 

עבור חולון מדובר בניצחון גדול, שכן גם העונה שלה הלכה רע עד היום. החולונים מדורגים במקום הלפני האחרון בליגה עם שני ניצחונות בלבד, תוצאת תיקו ושמונה הפסדים. יובל כץ הוביל את כובשי המנצחת עם 6 שערים, פטריק נאוו הוסיף 5, חן ליבגוט, בראל לנציאנו, פיליפ קאלו ועדן ג'ינג'י 3 כ"א.

 

 

כדוריד מ.כ חולון (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
שחקני מ.כ חולון חוגגים ניצחון גדול(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

העולה השנייה לחצי הגמר היא א.כ נס ציונה, שניצחה בביתה 25:28 (15:15) את מ.כ באר שבע, שנתנה פייט, אבל ללא ספטן ציריץ' היה לה קשה. ניבו לוי הוביל עם שבעה שערין, שלומי צייטלר ושחר לוין הוסיפו 6 כ"א. מוליכת ליגת העל, מכבי ראשון לציון, הביסה ללא בעיה את מכבי קריית מוצקין 21:39. רסטקו סטויקוביץ' בלט עם 7 שערים. כזכור, אתמול הדיחה הפועל אשדוד את הדאבליסטית, הפועל ראשל"צ, אחרי מותחן גדול שנמשך 80 דקות (שתי הארכות) – 34:35. הגרלת משחקי חצי הגמר תיערך בהמשך החודש. האירוע עצמו יתקיים בחודש פברואר.

 

גם בנשים נערכו משחקי רבע הגמר. הדאבליסטית מכבי ארזים ר"ג העפילה אל ארבע האחרונות והיא תפגוש את הפועל ראשל"צ. ארזים הדיחה את בנות הרצליה (27:34), סגנית האלופה, שלראשונה מזה 13 שנים לא תגיע למעמד הגמר. הפועל ראשל"צ גברה ברבע הגמר על מ.כ חולון 18:36. בחצי הגמר השני ייפגשו המוליכה מכבי ראשל"צ והפועל פ"ת. ראשל"צ ניצחה אמש את מכבי פ"ת 14:36, והפועל פ"ת גברה 31:43 על הפועל אשדוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
גיל פומרנץ
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מומלצים