שתף קטע נבחר

בשני: נבחרת ישראל פוגשת את ארה"ב

כדוריד: הכחולים-לבנים מתכוננים להמשך מוקדמות יורו 2020 ויארחו את האמריקנים בקריית מוצקין. טפר וחממי חזרו לסגל

אחרי הניצחון הענק על פולין במוקדמות יורו 2020, נבחרת ישראל תארח את ארצות הברית לשני משחקי אימון מחר (שני, 19:30, קריית מוצקין) ובשלישי (19:00, אשדוד). ברביעי (17:30) ישחקו האמריקנים מול נבחרת העתודה הישראלית בפתח תקווה.

 

מי שחזר לסגל הוא השוער הטוב בארץ, דן טפר, שהיה מסוכסך עם ראשי הנבחרת ולא שיחק מול גרמניה ופולין. "שוחחנו ושמנו את כל מה שהיה בצד, ואני שמח לחזור ולייצג את נבחרת ישראל", אמר שוערה של מכבי ראשל"צ.

 

טפר. חיזוק משמעותי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
טפר. חיזוק משמעותי(צילום: עוז מועלם)

 

גם עוז חממי מהפועל ראשל"צ שב לנבחרת. חממי פתח את העונה בהסגר מכיוון שרצה לעזוב את קבוצתו ולכן לא זומן לנבחרת, אבל בסוף הגיע עם האדומים להסדר וחזר לשחק באמצע הסיבוב הראשון של הליגה, מה שסלל את הקאמבק שלו למדים הלאומיים

 

הסגל המלא למשחקים: גיל פומרנץ, עוז חממי, יובל כץ, דניאל צרפתי, עומרי קושמרו, דור קלדרון, רם טורקניץ, יובל גררה, אופיר כהן, עדן ג’ינג’י, ירמי סידי, רותם סגל, שון סלס, עמית סטלמן, טל הרשקוביץ, עומר גרא, תומר בודנהיימר, שי נתן, שניר נציה, והשוערים מושיקו אלימלך, יהב שמיר, תום שם טוב וטפר. קפטן הנבחרת, דניאל שקלים, שסובל מרגישות במרפק, מתאמן באופן חלקי, כמו גם הפיבוט יוסי אפו (מפשעה).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
אולג בוטנקו
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מומלצים