שתף קטע נבחר

פוטבול: ניצחון מדהים לאלופה

פילדלפיה השיגה טאצ'דאון מנצח בשיקגו פחות מדקה לסיום, ועלתה לסיבוב השני בפלייאוף אחרי שקודי פארקי החמיץ שער שדה עם חמש שניות על השעון

יומיים של משחקי סיבוב הוויילד קארד בפלייאוף ה-NFL הסתיימו הלילה (בין ראשון לשני) במשחק מדהים בשיקגו, שם האלופה פילדלפיה גירדה 15:16 כדי לעלות שלב. חמש שניות לסיום, הכדור של קודי פארקי המקומי מ-43 יארד, שהיה יכול להביא לברז ניצחון, פגע בקורה, ניתז לעמוד התחתון והתגלגל לו החוצה, בפיניש יוצא דופן.

 

גם הצ'ארג'רס בשלב הבא

 

משמעות הדבר היא שפילדלפיה, השישית ב-NFC שהדיחה את השלישית, תשחק בסיבוב השני בחוץ מול המדורגת ראשונה ניו אורלינס. במשחק האזורי השני, הראמס (2) יארחו את דאלאס (4), הקבוצה היחידה שניצחה בבית בסוף השבוע המוזר הזה.

 

פילדלפיה חוגגת (צילום: רויטרס)
גולדן טייט והחברים אחרי הטאצ'דאון המנצח(צילום: רויטרס)

קודי פארקי (צילום: MCT)
איזו החטאה טרגית. קודי פארקי בסיום(צילום: MCT)

 

המחצית הראשונה הייתה קשה מאוד עבור ניק פולס מול הגנת הברס המעולה, והוא נחטף פעמיים בדרך ל-3:6 מקומי בהפסקה. ברבע השלישי הוא מצא את דאלאס גודרט באנדזון, אבל באחרון זה היה מיצ'ל טרוביסקי, עם כדור נהדר לאלן רובינסון, שקבע 10:15 לשיקגו.

 

התקפה מצוינת, בה גודרט שוב שיחק חלק חשוב, הציבה את פילי על קו שני היארד, ואחרי שלושה ניסיונות לא מוצלחים, פולס מצא את גולדן טייט לטאצ'דאון המנצח, 56 שניות לסיום. וונדל סמולווד לא הצליח להביא בונוס של שתי נקודות, כך ששיקגו ידעה שתנצח עם שער שדה - והחזרת כדור מעולה של טאריק כהן לצד עוד חיבור בין טרוביסקי לרובינסון נתנו לפארקי את הצ'אנס. אבל האיש שדורג שני בליגה במדד ההחמצות, עם עשר בעיטות מפוספסות, נחנק ברגע האמת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים