שתף קטע נבחר

מפסיק לשמור: טים טיבו מתחתן עם מיס יוניברס

מי שהיה קוורטרבק ענק במכללות, כשל ב-NFL ועבר לבייסבול, הציע נישואים לדמי-לי נל-פיטרס, שזכתה בתואר היוקרתי ב-2017. טיבו, נוצרי אדוק, הודיע בעבר שהוא מתכנן להישאר בתול עד החתונה

 

תגידו מזל טוב, כי טים טיבו (31) מתחתן. מי שזכה בגביע הייזמן (ה-MVP של ליגת המכללות בפוטבול), הודיע באינסטגרם על אירוסיו ללא אחרת מאשר מיס יוניברס ב-2017, דמי-לי נל-פיטרס (23) הדרום אפריקנית.

 

טיבו פירסם תמונות שלו כורע ברך ואת נל-פיטרס עונדת טבעת של 7.25 קראט על אצבעה. "תודה לך שאמרת כן והפכת אותי לאדם המאושר ביותר בעולם", כתב טיבו בחשבון האינסטגרם שלו. "את אהבת חיי ואני לא יכול לחכות לבלות את שארית חיי ביחד איתך".

 

View this post on Instagram

@bryanwhitely

A post shared by Demi-Leigh Nel-Peters (@demileighnp) on

 

הסיפור של טיבו די מדהים. ב-2006 וב-2008 הוביל את מכללת פלורידה לשתי אליפויות ב-NCAA ונבחר בדראפט 2010 על ידי דנבר ברונקוס, במדיה שיחק שתי עונות ועונה נוספת (2012) בניו יורק ג'טס.

 

מי שהיה אחת ההבטחות הגדולות בפוטבול האמריקני החליט מאז לעבור לבייסבול ונכון להיום שייך לניו יורק מטס, שאפילו בירכה אותו בחשבון הטוויטר שלה.

 

הפרט המעניין ביותר בקשר לטיבו שייך לאמונתו – הוא נוצרי אדוק ואמר לא פעם שהוא שומר על בתוליו עד שיתחתן. עכשיו סוף סוף יש לו סיבה להפסיק לשמור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך האינסטגרם של טים טיבו
טים טיבו ודמי-לי נל-פיטרס
צילום: מתוך האינסטגרם של טים טיבו
מומלצים