שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

משחק העונה של מכבי ת"א

כולם מכירים את היסטוריית המפגשים בין הצהובים לפנאתינייקוס, וכנראה שגם הפעם לא יהיה משעמם. שתי ענקיות היורוליג מגיעות למשחק של להיות או לחדול בקרב על מקום בהצלבה. חשמל בהיכל!

הערב נהיה עדים לעוד מפגש פיקנטי ומעניין בין שתי מעצמות יורוליג, מכבי ת"א ופנאתינייקוס. לא בכדי באתר המפעל שמו פוקוס על המשחק הזה. עבור שני המועדונים מדובר במשחק של להיות או לחדול במאבק על ההצלבה. משחק שבו רק אחת תמשיך את הרצף המדהים והקאמבק המושלם, והשנייה תצא מהמסלול של הטופ 8 באופן כמעט ודאי.

 

פאו ומכבי ידעו תמיד לספק קרבות מרתקים. מדובר בשני מועדונים שתמיד ידעו להסתדר עם תקציב לא בשמיים בזכות לב ענק, קהל שתמיד ממלא את היציעים (וגם את הגג אם צריך) ויודע לדחוף את קבוצתו בכל מצב. לשתי הקבוצות היסטוריה מפוארת של תארים ורגעים בלתי נשכחים.

 

אלכס טיוס מטביע (צילום: אבי מועלם)
נא להדק חגורות. אלכס טיוס מוכן לקרב(צילום: אבי מועלם)

 

קשה לא לזכור את הסדרה המשוגעת בין הקבוצות מעונת 2011/12. בכלל, רוב המשחקים בין הצהובים לירוקים היו צמודים, ולא משנה באיזה כושר הם הגיעו. לקלאסיקה יש חוקים משלה. נהיה עדים למשחק קשוח מאוד, עם הגנות יווניות ומשחק פחות יפה לעין, אך כזה שעכברי הכדורסל נוטים להעריך. נהיה עדים לאווירה מחשמלת בהיכל, שחזר להיות מבצר במשחקים האחרונים, ואולי אפילו נזכה לחלץ חיוך משמעון מזרחי.

 

תהיו בטוחים בדבר אחד, הערב הזה יהיה שונה ממה שראינו נגד ברצלונה וצסק"א. במשחק הזה נראה הרבה פיזיות וכנראה גם סקור נמוך. זה כמו משחק גמר, שבו המנצחת מצילה לעצמה את העונה האירופית, בעוד השנייה תחזור להתמקד בענייני הליגה המקומית. נא להדק חגורות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים