שתף קטע נבחר

גראנד פרי ת"א: שמש ומוקי בגמר, פלצ'יק פרש

שמש הפתיעה והבטיחה עוד מדליה לישראל, גם אלוף אירופה ינסה להביא עוד זהב. טוהר בוטבול ייאבק על הארד. פיטר פלצ'יק נאלץ לפרוש בגלל מחלה

לאחר היום הראשון המוצלח עם שלוש מדליות ישראליות, היום השני של גראנד פרי תל אביב בג'ודו, נפתח הבוקר (שישי) גם הוא ברגל ימין עבור נבחרת ישראל.

 

אלוף אירופה שגיא מוקי, המחרה במשקל עד 81 ק"ג, פתח את יום הקרבות באיפון מהיר תוך 17 שניות בלבד על האורווגואי אלין אברביניאן ועלה לשמינית הגמר. במשקל עד 73 ק"ג, טוהר בוטבול פתח אף הוא בהצלחה עם איפון 3:13 דקות מהפתיחה על הקנדי אנטוני בושארד. מוקי פגש בשלב הבא את האוקראיני סרגיי קריבצ'יץ' ורק בניקוד זהב הצליח לחלץ ממנו וואזארי שהעלה אותו לרבע הגמר. בחצי הגמר פגש מוקי את סמי צ'וצ'ו הבלגי והכניע אותו אחרי איפון. בוטבול גבר בשמינית הגמר על האמריקני אלכסנדר טורנר אחרי ניקוד זהב, אבל ברבע הגמר ספג איפון מבורזי קוחזודה ועבר לבית הניחומים שם ניצח את אוגוסטו מילוני.

 

שגיא מוקי (צילום: אורן אהרוני)
שגיא מוקי. עלה לגמר(צילום: אורן אהרוני)

שגיא מוקי (צילום: אורן אהרוני)
שגיא מוקי(צילום: אורן אהרוני)

 

שגיא מוקי (צילום: אורן אהרוני)
שגיא מוקי(צילום: אורן אהרוני)

שגיא מוקי (צילום: אורן אהרוני)
שגיא מוקי מעיף את יריבו(צילום: אורן אהרוני)

 

ענבל שמש (צילום: אורן אהרוני)
ענבל שמש. עלתה לגמר(צילום: אורן אהרוני)

 

אצל הנשים, ענבל שמש עלתה לרבע גמר בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג. אליס שלזינגר המייצגת כיום את בריטניה, הודחה כבר בקרב הראשון אחרי הפסד באיפון להולנדית גיק וואן דה-ברג. שמש קיבלה ברבע הגמר את ההולנדית שהדיחה את שלזינגר, ולאחר 3:06 דקות השיגה עליה איפון ועלתה לחצי הגמר. שמש פגשה בחצי הגמר את הברזילאית קטלין קירדורוס הברזילאית, השיגה עליה וואזארי עליו שמרה עד לסיום מה שהעלה אותה לגמר הגדול והבטיח לה מדליה.

 

שלזינגר סיפרה בסיום: "לא הבנתי על מה קיבלתי את העונשים ולכן זה שיבש לי את כל התוכניות. "יש עוד עונה ארוכה, נורא קשה לי להיות פה, זאת לא סיטואציה קלה אבל זה חלק מההתמודדות,  אני שלמה  עם ההחלטה להתמודד תחת דגל בריטניה".

 

החדשות העצובות של היום באות מכיוונו של פיטר פלצ'יק (100 ק"ג). מדליסט הארד מאליפות אירופה לא ייקח חלק בתחרות בשל חום גבוה, הוחלט לתת לו לנוח לקראת גראנד סלאם פריז בעוד שבועיים.

 

 

 


פורסם לראשונה 25/01/2019 12:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ענבל שמש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים