שתף קטע נבחר

בשישי: הפועל אשדוד תנסה להדהים את מכבי ראשל"צ

כדוריד: החבורה של בוטנקו רוצה לסדר הפסד בכורה העונה לפרנקל ושחקניו. הפועל ר"ג וקריית אונו בקרב תחתית לוהט

מכבי ראשון לציון ממשיכה לטייל לה בדרך להבטחת המקום הראשון בטבלה, ואיתו גם את הביתיות בפלייאוף הרבה לפני סיום העונה הסדירה. קבוצתו של סער פרנקל עדיין מושלמת (14 ניצחונות רצופים), אך מחר (שישי, 15:10) היא תפגוש את סגניתה הפועל אשדוד במסגרת המחזור ה-15, שמסתמנת כרגע כיחידה שיכולה לתת לה איזשהו פייט.

 

מצד שני, לאשדוד יש את הצרות שלה והיא מגיעה להתמודדות אחרי הפסד חוץ לא.כ נס ציונה באמצע השבוע 36:26 והראש שלה נמצא גם בחצי גמר גביע המדינה מול מ.כ חולון שייערך ביום שלישי הקרוב.

 

בוטנקו. קרב מוחות מול פרנקל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בוטנקו. קרב מוחות מול פרנקל(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד משחק מסקרן יפגיש את האחרונה בטבלה, הפועל רמת גן, ואת זו שמדורגת מקום אחד מעליה, הפועל קריית אונו (15:30). האורדונים מתחרים על התואר - הקבוצה החלשה ביותר בליגת העל בשנים האחרונות. במחזור הקודם רשמה קבוצתו של אריק שפירא הפסד 11 ברציפות (35:20 להפועל ראשל"צ) והיא צברה שלוש נקודות בלבד מפתיחת העונה.

 

קריית אונו, שהפסידה 28:21 לא.ס רמת השרון במשחקה האחרון, יכולה להגדיל את הפער מר"ג לחמש נקודות במידה ותנצח אותה. כזכור, האחרונה בסיום העונה הסדירה יורדת ישירות ללאומית, בזמן שהקבוצות שידורגו במקומות 11-10 יעברו למשחקי המבחן על ההישרדות מול המדורגות 3-2 בליגה השנייה.

 

שאר משחקי המחזור: הפועל ראשון לציון - מכבי קריית מוצקין (16:00), א.ס רמת השרון - בני הרצליה (16:00), מ.כ חולון - א.כ נס ציונה (15:45).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
סער פרנקל
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
מומלצים