שתף קטע נבחר

לא רק ג'יזל: נשות הסופרבול

סופרבול 2019 הוא לא רק המשחק הענק בין לוס אנג'לס ראמס לניו אינגלנד פטריוטס. לאילו עוד בנות שווה לשים לב ביציעים חוץ מלאשתו של טום בריידי?

סופרבול 2019 שייערך בלילה שבין ראשון לשני באטלנטה יפגיש בין לוס אנג'לס ראמס לניו אינגלנד פטריוטס. באירוע כל כך גדול, כידוע, יש את החלק של השחקנים והסיפורים הספורטיביים - והוא מעניין בפני עצמו - ויש את כל מה שמסביב.

 

הדוגמנית ג'יזל בונדשן, אשתו של טום בריידי, כבר התרגלה לגנוב את ההצגה בחגיגה הזאת. אבל מה עם נשות השחקנים האחרים שיופיעו במשחק הענק? ב"סאן" הכינו סקירה של נשות הסופרבול - הנה כמה מהן.

 

ג'יזל ובריידי. לא רק הם יהיו בסופרבול 2019 (צילום מתוך אינסטגרם) (צילום מתוך אינסטגרם)
ג'יזל ובריידי. לא רק הם יהיו בסופרבול 2019(צילום מתוך אינסטגרם)

 

כריסטיאן הארפר

לפי השמועות דוגמנית בגדי הים יוצאת עם הקוורטבק בן ה-24 של הראמס, ג'ארד גוף.

 

View this post on Instagram

Me on a roof #nye

A post shared by Christen Harper (@christenharper) on

 

ורוניקה קומין

קבלו את החברה של מאמן הראמס בן ה-33, שון מקבואי. קומין הגיעה לארה"ב מאוקראינה ויש לה יותר מ-40 אלף עוקבים באינסטגרם.

 

View this post on Instagram

It’s been fun Barcelona ☀️

A post shared by Veronika K. (@veronika.khomyn) on

 

קטיה ליק

שחקן ההגנה של הראמס, נדמוקונג סו, פגש את קטיה עוד כששיחק במיאמי דולפינס. היא המשיכה איתו עד לקליפורניה. קטיה היא דוגמנית אינסטגרם ונהגה לשחק כדורסל בקולג' בקנזס סטייט.

 

View this post on Instagram

Proud is a complete understatement!

A post shared by ҡåṭʏå (@katyaleick) on

 

בראיינון קוקס

התופס של הראמס, ברנדין קוקס, התחתן איתה הקיץ בפורטלנד. אחרי עונה אחת בניו אינגלנד קוקס הוא הועבר בטרייד לראמס בתמורה לבחירת דראפט בסיבוב הראשון, ונראה שבראיינון נהנית ממזג האוויר החם בלוס אנג'לס.

 

 

אלכסנדרה וודס

רוברט וודס התחתן עם ארוסתו אלכסנדרה באותו יום שבו חברו לקבוצה, קוקס, התחתן. השניים מראים את האהבה שלהם באינסטגרם. עד כמה? בחג המולד, למשל, הוא העלה תמונה שלו ושל אשתו וקרא לה המתנה הכי טובה אי פעם.

 

 

ג'יזל בונדשן

טום בריידי הוא אחת הדמויות הבולטות ביותר בספורט האמריקאי, ולא סתם האישה שלצדו היא ג'יזל בונדשן, אחת הדוגמניות המצליחות והמרוויחות ביותר בעולם. הברזילאית, שגם צעדה בטקס הפתיחה של אולימפיאדת ריו בשנת 2016. השניים נישאו בשנת 2009, ומאז הספיקו לחוות לא מעט ערבי סופרבול יחד.

 

מורגן הארט

מורגן הארט היפהפיה הכירה את דונטה הייטאוור, הליינבקר של הפטריוטס, כשלמדו יחד באוניברסיטת אלבמה, אי שם בשנת 2009. מורגן הייתה לצדו של הייטאוור בשנה שעברה, כשנפצע והחמיץ את הסופרבול, והשניים מפגינים זוגיות יציבה עד היום.

 

View this post on Instagram

Home ❤️

A post shared by Morgan Hart (@morganhart) on

 

קמיל קוסטק

קמיל קוסטק בת ה-26 היא בת הזוג של רוב גרונקובסקי, הטייט אנד של הפטריוטס. השניים הכירו כשקוסטק הייתה מעודדת של הקבוצה, אך נאלצה לפרוש ברגע שמערכת היחסים ביניהם הפכה לרצינית (למעודדות אסור לנהל מערכות יחסים עם שחקני הקבוצה). החלום שלה, מסתבר, הוא להיות דוגמנית בגדי ים, וממבט חטוף בתמונות שלה, כנראה שזה לא יהיה לה כל כך קשה.

 

View this post on Instagram

MERRY CHRISTMAS FROM US TO YOU!!!!! Xoxox

A post shared by CAMILLE (@camillekostek) on

 

מריסה ואן נוי

הדוגמנית מריסה פאוול נהנתה מקריירת דוגמנות מוצלחת במיוחד אחרי שהוכתרה כמיס יוטה בשנת 2013 (אחותה, ניקול, אגב, זכתה בתואר שנתיים אחריה, כך שהיופי כנראה עובר בגנים). שנה לאחר מכן היא נישאה לליינבקר של הפטריוטס, קייל ואן נוי, וגם אימצה את שם משפחתו. השניים שימשו משפחת אומנה במהלך השנים עבור לא מעט ילדים שהגורל לא האיר להם פנים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים